Nog een weekje wachten.. tot test dag!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hannah1989, Jul 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    ik vind het deze maand best wel spannend..
    na 4 maanden best wel relaxt te zijn geweest valt deze maand zwaar..
    Had eindelijk op dag 18 een positieve ovulatie test! En nu is het wachten tot zondag tot ik mag testen!
    2 dagen voor de geboorte dag van mijn overleden dochtertje.. ik hoop dat het een beetje mee zit en dat we op die verdrietige dag een mooi teken krijgen in de vorm van een broertje of zusje!

Zijn er nog meer mensen die volgende zondag/ maandag moeten testen?

Ik moet eigenlijk maandag testen maar bij allebei mijn dochter gaf die al 3 dagen eerder een positieve test aan dus ga het nu ook 1 dag eerder proberen

Attached Files:

2. Solidgold

Solidgold Actief lid

Jul 13, 2017
    142
    103
    43
    Female
    Spannend meid, dat zou wel een heel mooi cadeautje zijn! Ik kan nog lang niet testen, wacht nog steeds op ovulatie, maar wilde je even succes wensen! :thumup:

Hannah1989 likes this.
  3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Dankjewel!

Jij ook veel geluk deze ronde!

4. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

Jun 2, 2017
    1,014
    549
    113
    Ik duim voor je meid!
    Spannend !

Hannah1989 likes this.
  5. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,989
    6,988
    113
    Female
    Spannend hè!! Ik mag ook rond die tijd testen. De afgelopen 2 pogingen merkte ik op dag 12 al dat mijn menstruatie er aan zat te komen. Zaterdag is dag 12 en zonder tekenen ga ik maandag denk ik testen, als ik het tot dan volhoud tenminste ;)

Succes!!

Hannah1989 likes this.
  6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Ik vind het ook echt heel spannend!
    Heb zulke dubbele gevoelens!
    Aan de ene kant denk ik echt ja ik ben zwanger maar aan de andere kant denk ik de dingentjes die ik nu voel kunnen ook een teken zijn van menstruatie..
    wil ook niet te teleurgesteld zijn..
    het word al zn emotionele week

Heb jij nu nog geen kleine dingentjes?
    Ik voel me steeds misselijk en ben heel moe en voel me gewoon anders.. heb puistjes Maarja al die dingen heb ik ook (behalve de misselijkheid) in mindere maten als ik ongesteld moet worden..

Maarja nog eventjes wachten..

Jij ook succes!

7. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,989
    6,988
    113
    Female
    Die dubbele gevoelens herken ik wel ja. Het ene moment denk ik ook dat ik zwanger ben, zonder dat ik iets merk of voel overigens.. en het andere moment denk ik, het zal wel niet! Beetje een engeltje en duiveltje gevoel ;)

Ik heb sinds gisteren af en toe vage krampjes en dat maakt me zo onzeker! Verder merk ik eigenlijk vrij weinig..

8. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Stom he dat je lichaam je zo in de maling kan nemen! Ik denk dan bij mezelf hoe kan ik nou nog niet weten of ik zwanger ben? Ben al 2x zwanger geweest maar heb echt geen idee meer hoe het toen voelde.. ik wist het gewoon

9. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,989
    6,988
    113
    Female
    Ja je wil het zo graag.. je gaat ook op ieder pijntje letten hè. Voor mij is het allemaal nieuw, dus geen idee hoe het voelt haha

10. Frieke

Frieke Fanatiek lid

Apr 26, 2017
    1,281
    572
    113
    Female

Bescherm jezelf een beetje. Dingen die je voelt , voel je nu omdat je erop let. Als het bij een zwangerschap hoort, zou je al positief testen... Ik zeg dit niet om je hoop weg te nemen of vervelend te zijn. Ik deed dat ook he, alles extra overdenken en voelen en hopen. Maar deze week ljjkt me ook al moeilujk genoeg zonder extra ontgoocheld te zijn.
    Uitrraard hoop ik dat je een tweede lijntje mag zien en dat die dag wat mooier kan worden en wat een mooie betekenis zou het ook zijn. Ik hou het niet droog sls ik eraan denk. Maar let ook wat op en bescherm jezelf.. Een witte test zal musschien nog extra ontgoochelend zijn .. Veel succes!!

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Spannend he! Ik kan officieel dinsdag testen, maar wacht denk ik tot woensdag of donderdag!

12. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    21
    18
    ik zit in ronde 15 en mag ook a.s. donderdag testen, het blijft spannend

maar focus aub niet te veel op de dingen die je voelt, geloof me ik kan het weten,
    heb bijna iedere maand andere kwaaltjes en nieuwe dingen die ik voel, in het begin dacht ik altijd dat het dan raak was door die kwaaltjes die 'nieuw'' waren en dat dat dus bij een zwangerschap hoorde,,, helaas na 14 rondes nogsteeds niet

zit nu op 10 dpo en voel weer nieuwe dingen: heb veel maagzuur en sinds een paar dagen trillent ooglid en pijn achter de ogen,,, maar focus me er niet teveel op want kan ook door wat anders komen

succes allemaal !!!!

Citroentje93 likes this.
  13. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Bedankt voor al jullie reacties!

Kon vandaag niet meer wachten en heb getest.. helaas nog Omo wit!
    Me gevoel zegt honderd verschillende dingen maar kan der geen wijs uit halen..

Nog eventjes geduld en dan weten we meer.. ben veel bezig met mijn oudste kindje die ik zo mis deze dagen..
    ik hoop toch dat we haar nog een broertje of zusje mogen schenken..

Iedereen nog veel succes!
    Ik hoop voor iedereen 2 mooie streepjes!

14. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,989
    6,988
    113
    Female
    Sterkte deze dagen, en heel veel succes!

Ik ben helaas ongesteld geworden.. nu weer met volle moed naar ronde 4..

15. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Helaas vandaag ook een beetje rood met afvegen.. en 2 negatieve testen.. had gisteren ongesteld moeten worden..
    maar dan precies vandaag ongesteld worden

Op naar ronde 5!
    Misschien zit er volgende maand wat minder dubbele gevoelens bij..

16. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,826
    2,249
    113
    Bah, balen!! Dikke knuffel en ik hoop dat je snel zwanger zult zijn

Share This Page