Momenteel krijgt mijn dochter 7 voedingen per 24 uur van 120 + 4. ze weegt 4300 gram. Deze flessen zijn bijna altijd helemaal op. In principe is de voeding'"op verzoek" ze wordt bijna altijd precies wakker en heeft dan duidelijk honger na 3 tot 4 uur. Op de verpakking van nutrilon standaard staat dat ze met haar huidig gewicht 5 x 150 mag krijgen. Ze krijgt echter de flessen van 150 niet op en meldt zich 3 tot 4 uur later voor de volgende voeding. Wat kan ik het beste doen. zo laten zoals het nu is, of toch pogingen doen om 150 te blijven geven. Wil ook niet dat me meisje overgewicht gaat krijgen. is het wel verstandig om te blijven voeden op verzoek? op zich is het een kind wat heel rustig is, na elke voeding slaapt en niet huilerig is. de nachten blijft ze ook precies om de 3 a 4 uur komen.
120 cc met 4 scheppen voeding. Ik denk dat je beter 120 cc kan blijven geven. Je meisje heeft dan niet meer nodig. Ze zal zich echt wel aan geven als ze meer nodig is.
oke dankjewel... haha ohw stom hoor..dat ik dat niet wist.. mijn dochter krijgt 110 cc.. dus dan 100 met 3 scheppen heb er 10 cc extra in ivm die krampjes die ze heeft..en geloof wel dat ze nu minder worden..ook heb ik dan die infacol er nog naast... en ze komt meestal om de 3 uur