Ik heb nu al een babykamertje op het oog, maar aangezien mijn moeder het babykamertje kado geeft ,durf ik haar nu al niet te vragen. Wanneer hebben jullie de babykamer besteld?
ik had mijn eerste babykamer al met 12 weken helemaal klaar (maar was tweedehands dus dat scheelt ) Pffff het verschil heel erg, ik houd zelf niet van wachten en/of alles last minute doen, ik doe het graag nu ik het nog kan en de laatste weken geniet ik liever van mijn rust als alles nog moeten regelen. Ik vind altijd een mooi streven om met je 7e maand alles in huis te hebben (30 weken is dat ongeveer geloof ik) dan heb je nog wat tijd voor kleine details maar hoef je geen grote klussen meer aan te pakken..
Ik heb m besteld met 15 weken, toen wisten we dat we een dochter kregen. Overigens gekocht bij babydump en dan hoef je geen aanbetaling te doen, wij betalen pas bij levering.
@ fiene hoe heb je dat geregeld dan? wij willen ook pas betalen als we de babykamer binnen hebben, want je weet nooit tegenwoordig of ze failliet gaan etc. Maar op de site staat gelijk met ideal betaln of creditcard. Heb je het in de winkel besteld misschien?
Oh das wel mooi dt je met 15 weken al wist of jullie een meisje jongen krijgen Dat wil ik ook En ik heb ook dezelfde eigenschap ik wil alles nu al klaar hebben het liefst, ik hou helemaal niet van dingen tot het laatste moment uitstellen.
nee joh waarom zou je willen hannessen in je verlof die tijd kanje beter besteden aan nog even genieten van de rust en leuke dingetjes, dus wat kleine dingen nog shoppen of bv wat leuke schilderijtjes schilderen of maken, maar das meer bezigheidstherapie. Maar elke avond in dat kamertje staan wegdromen is wel erg lekker hoor!
Hier ook met ruim 16 weken besteld. Hoe het met andere babyzaken zit weet ik niet maar de babydump heeft hele goede voorwaarden. Bijvoorbeeld het pas betalen bij afleveren en als een andere babywinkel (of hun zelf) tot de geboortedatum van je kindje een betere aanbieding hebben, dan krijg je dat verrekend
Wij zijn naar de winkel geweest ja, en maar goed ook, want we wilden eerst een ander kamertje maar in het echt zag het er gewoon niet mooi uit en nu hebben we een kamertje dat we wel mooi vinden.
Bij de 1e hadden we het kamertje besteld toen ik ruim 9 weken zwanger was. Nu bij de 2e hebben we het kamertje pas besteld rond de 20 weken, dit omdat we nog lang getwijfeld hebben over de kamer. Beide kamertjes hebben we pas een week voor de levering betaald via internetbankieren.
Wij hebben de kamer besteld met 11 weken. Maar hij wordt donderdag pas bezorgd, als ik 19 weken ben. Nog vrij vroeg, hoor. Maar de kamer is toch al klaar, haha. En ik ben ongeduldig.
ja ik zou ook het kamertje idd altijd in het echt gaan bekijken en niet zomaar bestellen vanaf internet, kan altijd tegenvallen.. Wij hebben de kamer van de eerste gebruikt bij de tweede dus dat was niet zo moeilijk hihi
wij hebben hem besteld na de 20 weken echo en hij wordt geleverd als ik31 weken ben. Kunnen we nu nog ff behangen (nahja mijn vader dan...) en lekker de boel schoonmaken. Heb dan wel alles uitgewassen, dus alles kan meteen worden ingericht.
Wow, wat zijn jullie allemaal snel! Daar word IK nou juist benauwd van . Wij zijn met 35 weken naar de Babydump gegaan, hebben een kamertje uitgezocht en die is afgelopen donderdag geleverd, ging allemaal heel soepel en we hoefden pas bij aflevering te betalen. Moet wel zeggen dat deze beeb bij ons op de kamer komt dus we hoefden niet een hele kamer in te richten. Bij Mini hebben we een kamertje laten maken op zolder dus toen waren we er iets eerder bij. Meubeltjes gekocht met een week of 33 geloof ik, bij de Ikea. Tijd zat tijdens mijn verlof om er iets mee te doen!
Wij hebben het kamertje met 11 weken besteld, erg vroeg. Alles staat nu op zolder. De kamer is gestuct en nu droog, hoop dat mn vriend dit weekend wil beginnen!
Lekker vroeg hoor! Bij onze zoon hadden we de kamer (ledikant, kast, commode etc) besteld bij 30 weken zwangerschap. Had misschien ietsje eerder gemogen aangezien ik vrij gauw daarna werd opgenomen vanwege pre-eclampsie en niks meer mocht doen. Nu hebben we nog niets gekocht - 22 weken. Gaan we ergens in half maart doen, dus eigenlijk weer zo'n beetje tegen de 30 weken.
Wij hebben het kamertje met 15 weken bestelt. Ik vond dat erg vroeg maar er zat 14 weken levertijd op het kamertje dus het wordt nu nog pas rond de 30 weken geleverd. Wij hebben het bij de baby en tienerstore gekocht. We hebben het daar gelijk met de kinderwagen besteld en hebben geloof ik 100 euro aanbetaald en de rest betalen we pas bij afleveren.
Vraag in ieder geval even na bij de winkel of ze lange levertijden hebben voor het betreffende kamertje. Dan weet je of je vroeger of later kunt bestellen.
Ik denk dat je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik hou marktplaats dagelijks in de gaten, soms zie ik paar leuke kamertjes per dag, soms een week niets leuks. Ik ga toevallig vanmiddag ergens kijken en als het wat is koop ik het. Zal ik het waarsch volgende week al moeten ophalen, dus dan ben ik pas 16 weken hihi.. Maarja.. Staat het er maar...