Ik vroeg me af of het misschien geen goed idee is om aan deze site een chatbox te koppelen... Ik zie zo vaak meiden meteen reageren op een berichtje als ze online zijn... dan is het misschie wel veel handiger om direct te kunnen antwoorden via een chatbox... volgens mij is hier best wel animo voor... maar misschien is hier wel bewust voor gekozen... ik vroeg het me af!?
zou wel leuk zijn idd... met apparte rooms enzo... maja misschien te veel werk.. en dan is het ook niet echt een forum meer denk ik... ???
we hebben ooit een chatroom gehad op MIRC maar daar was weinig animo voor dus heb ik hem weer gesloten maar kan alsnog mits daar behoefte aan is laat het maar horen ik open hem zo weer met een link dat je auto inlog op het goede kanaal
dan ga ik even in overleg met de owner ik hou jullie op de hoogte en man lief even aan het werk zetten hihihi want die moet even de automatische inlog link in elkaar knutselen
Ik hoop wel dat als het wel gedaan word, en een chatbox aangemaakt word, dat er gebruik van gemaakt gaat worden. En dat als jullie in de "chatbox" praten, hier ook gewoon blijven praten, want anders krijgen we hier topics die alleen degenen die op dat moment hebben gechat begrijpen en de rest niet, en dat zal een beetje zonde zijn. en anders word het gewoon msn, dan kan je ook met elkaar "chatten"
Ik zat eigenlijk ook aan een msn-hoek te denken! Ik weet dan even niet het verschil tussen een chatbox en msn (ik ben niet blond, maar ik doe dat verder niet zoveel)!!!
een msn hoek dat is dat je elkaars msn email adressen moet uitwisselen en dan elkaar toevoegen tijdens een gesprek dat kan ook maar wat ik bedoel is een chat programma waar iedereen op kan je klikt dan een link aan en rolt zo pardoes de room in hahaha dan alleen even je naam veranderen en klaaaaaaaaar maar we zien wel beloof niets ligt aan Lotte
@Jolanda: ben het wel met je eens dat het niet leuk zou zijn als iedereen in de chatbox gaat zitten en niet meer op het forum. Het is nu juist zo leuk om elke keer weer een nieuw onderwerp te zien en de reacties daarop te lezen. Zou het jammer vinden als dat straks 'allemaal' in de chatbox gebeurt...
neeeeeeeee dat is ook niet de bedoeling ervan want het is gewoon lekker los babbelen je kan er ook geen topics openen het is een soort msn maar dan met zijn alle zeg maar en je kan ook prive met elkaar babbelen als daar behoefte aan is zeker is het niet bedoeld om het forum te gaan ontlopen en dat zal ook niet gaan want onderwerpen komen er niet aan te pas wel kan je eens een mening vragen van iemand wat je hier ook al doe maar gaat het over en weer hier is dat ook weer niet de bedoeling en krijg je ook meestal een seintje ga dan even met elkaar op msn zitten dus een vervanging van msn zonder dat je je email adres hoeft bloot te geven en je kan binnen wippen wanneer je maar wilt het is geen verplichting dat is de opzet
hoi hoi meiden we zien er toch maar vanaf om de chatbox te openen we zijn bang dat we dan een aantal dingen gaan missen hier zoals besprekingen over bepaalde onderwerpen die een ander dan niet mee krijgt omdat ze geen gebruik maken van de chat en dat is niet de bedoeling natuurlijk als je graag wilt chatten met iemand voeg elkaar dan even toe aan msn
Hoi hoi. Helaas had het wel leuk gevonden. Maar dan babbelen we zo maar lekker verder ihihi. Groetjes kim