Ik lees veel over die slijm. Dat je dus je ovulatie krijgt. Meestel duurt dat dan 3 dagen. Maar als je dat slijm ontdekt, is het dan verstandig te gaan klussen of moet je dat 2 / 3 dagen later doen ? Ik snap dat niet helemaal meer
hoi meid je zou dan al kunnen gaan klussen je bent het vruchtbaarst een dag voor je eisprong veel succes meid en veel "klus" plezier
meteen klussen zou ik zeggen .. dat slijm zorgt ervoor dat het zaad gemakkelijker komt daar waar het moet zijn hihi succes ermee groetjes van Ramona
Ik heb gister geklusd... Was dat ook goed dan ? Of moet ik nu weer beginnen... begreep dat de zaad toch 72 uur leven ?
Bij mij kon ik niets aan mijn slijm die kwam op periodes dat ik niet eens een eisprong had en was wel echt van dat cervix slijm. (ondekt met ovu-testen) Dus niet te veel van alleen maar slijm uit gaan gewoon klussen als je er zin in hebt
Zomaar : dat is dan vervelend, maar ik had ze daarvoor nooit ! Nu dus wel, wil graag van de tweede zwanger worden !
Tja is zo moeilijk te zeggen omdat ieder vrouwen lichaam anders is! Wens je in ieder geval heeeel veeel succes!
Hey Femmie, ik zie dat je het forum hebt gevonden! Join the club en zet je liefie maar eens goed aan het werk, haha! Heb je een paar minuutjes geleden nog gemaild of je al op het forum was geweest; wel dus! Weet je ook meteen wat mijn "nickname" is hier Groetjes en tot gauw!
Je 'slijm' hoeft inderdaad niet synchroon te lopen met je (naderende) eisprong, maar het kan toch zeker geen kwaad om er gebruik van te maken. Ik kon er de afgelopen twee periodes niets aan aflezen, deze periode blijkbaar wel slijm en eisprong samen. En zie het resultaat