Hoi, Heb even een vraagje, met man en ik hebben een hoog libido is het erg als wij iedere dag klussen of kunnen we beter even minderen ? Wij doen het al jaren praktisch iedere dag. Liefs
Maakt in principe niets uit! Volgens de gyn heb je een kans van 35% als je het om de dag doet en een kans van 33% als je het elke dag doet. Denk dat het per uhhm koppel verschillend is. Ik ben zelf zwanger geraakt door iedere dag. M'n man heeft ook een beetje last van teveel zaad
haha 't zelfde probleem hier Ook dagelijks.. Nouja, om het nou een probleem te noemen, ik vind het eigenlijk super
is het niet zo dat je wanneer je het elke dag doet je toch minder zaadcellen hebt, misschien wel genoeg vocht maar je zaadconcentratie ligt volgens mij lager en dat verlaagt je kans op een zwangerschap. dacht dat om de dag beter was en het beste is in de ochtend dan zou je zaad het beste zijn. elke dag trouwens? ik moet er niet aan denken haha succes en als ik uit mijn nek klets moet je het maar zeggen haha
M'n gyn maakte een vergelijking... De man is zo grappig... Stel je voor dat het uitverkoop is en al die vrouwen willen tegelijkertijd naar binnen....
Wat een vergelijking wendyp @ sunny angel : nee hoor dat kan geen kwaad, als jullie het kunnen opbrengen gewoon doen. En hopen dat het gauw raak is voor jullie.
Het verschilt inderdaad per persoon of je dit wel of niet moet doen. Maar voor de meeste stellen geldt, dat je het elke dag mag doen als je dat wil. Om de dag is ook goed trouwens. Dat het zaad zwakker wordt van te vaak seks, is achterhaald. Het geldt alleen voor SOMMIGE mannen met BEWEZEN spermaproblemen (dus onderzocht door een arts). Gewoon lekker doorgaan dus.
Aquilegia, jouw antwoord begrijp ik niet zo goed. "Het geldt alleen voor SOMMIGE mannen met BEWEZEN spermaproblemen (dus onderzocht door een arts). Gewoon lekker doorgaan dus." Er wordt juist aangeraden dat deze groep mannen vooral in de vruchtbare periode elke dag gemeenschap zouden moeten hebben. Het is bewezen dat het zaad hierdoor beter wordt.
Gewoon lekker elke dag doen, de afgelopen 2 maanden hebben wij het om de dag gedaan omdat dat wellicht beter zou zijn, maar geen resultaat dus nu gaan we het weer lekker elke dag doen hoor!
Soms verbetert het sperma van het elke dag doen, soms ook niet. Dat verschilt per man. Maar over het algemeen kun je dus stellen dat je het gerust elke dag kunt doen, als je dat wil.
Uit het onderzoek kwam naar voren dat bij meer als de helft van de mannen met zwak zaad het zaad was verbeterd door het elke dag te doen. Mijn man heeft zwak zaad en daarom hebben wij deze cyclus elke dag geklust (in de vruchtbare periode), kijken wat het oplevert .
Bij meer dan de helft: dat betekent dat er dus ook mannen zijn, waarbij de kwaliteit gelijk blijft of achteruit gaat. Alleen zij vormen een minderheid.
Ja, er blijven uitzonderingen natuurlijk (helaas). Maar dit soort berichten geven wel hoop natuurlijk. Ik zou ook zeggen als je echt gericht klust voor een baby je zowizo tijdens de vruchtbare dagen dagen misschien toch elke dag kunt klussen. Althans dit gaan wij wel proberen.
Ik zou dit ook wel willen, maar bij ons is het vaak niet haalbaar. Maar het liefst zou ik het in de vruchtbare periode iedere dag doen. Succes deze ronde
Als je het al jaren elke dag doet dan moet je dat nu ook gewoon blijven doen.....dat heb ik ooit is gelezen in eenmagazine. Het zaad van je vriend/man is daarop ingesteld... Dus gewoon lekker doorgaan met wat je doet