Hoi iedereen, ik sta op het punt om toch even buiten te komen. Ben nu 39+1 zwanger, en bij laatste controle vorige vrijdag zei de gyn dat het kindje voor 3/5 ingedaald was. Wat moet ik doen indien de vliezen zouden breken terwijl ik ergens "op verplaatsing" ben? Mag ik dan nog eerst terug naar huis rijden, of moet ik toch dadelijk gaan liggen of zo??? Ik wil echt niks verkeerd doen, maar kan toch moeilijk midden in een winkel op de grond gaan liggen he Alvast bedankt! Sunnyke
mijn verloskundige heeft tegen mij gezecht dat ik eerst naar huis mag gaan dan en dat ik dan gelijk moet gaan liggen dus dat zal bij jou ook wel zo zijn en anders moet je de verloskundige even bellen
ik ben de avond voor de bevalling nog buiten geweest, de hond uitlaten boodschappen halen, de kleine was bij mij ook nog niet ingedaald, ze is netjes blijven zitten Maar ze zei tegen mij dat ik gewoon naar huis moest mocht het buiten gebeuren en dan de vk bellen
als je baby zover is ingedaald hoef je niet te gaan liggen. ik dacht met 35 weken dat mijn vliezen gebroken waren en mijn kindje was ook voor 3/5e ingedaald, toen zei de vlos dat dat ver genoeg was.
Tegen mij werd toen gezegt dat ik gewoon naar huis kon gaan maar daar wel moest gaan liggen. De dag erop braken mijn vliezen thuis, ben toen weer terug op bed gaan liggen nadat ik eerst naar de wc was geweest. Toen de vk kwam constateerde ze dat ze helemaal was ingedaald. Had die dag ook nog wat steken gehad enzo, dus zal ze wel helemaal ingedaald zijn, of tijdens het vliezen breken.