Aantal kilo's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 26 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Het zegt ook niks over het gewicht van je kindje...
    Ik ben ruim 25 kilo aangekomen, en het zal een heel gemiddeld kindje worden. Het zit nu rond de 3400 gram...

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik ben nu precies 26 weken en de vorige keer bij de verloskundige (1,5 week geleden) was ik 6,5 kilo aangekomen... vind 't nog meevallen... ik ben best wel een snoeperd en eet veel!

We zien het wel!
    Ben van plan om na de bevalling als het weer enig sinds gaat flink te gaan sporten en bewegen (lekker veel wandelen met de kleine... verheug me er nu al op)

Liefs Niki

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Dank je, Selamama. Ik zag jouw buik met 8 maanden, ook heel mooi, hoor! Jouw buik was veel ronder. En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

XXX

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Als ik deze antwoorden zo lees, dan zit ik toch echt nog wel gemiddeld.. En gelukkig maakt het niks uit wat betreft het gewicht van je kindje..
    Mijn moeder vertelde mij vanmiddag dat zij dit ook heeft gehad, dat het de zwangerschappen meer van haar namen, en dat ze heel weinig was aangekomen..
    Nou ja, ik ben er toch echt gezond uit gekomen..

We zien het ook wel, weet nu dat ik me niet te veel zorgen hoef te maken, mijn kilootjes komen nog wel.. en mijn buik hoop ik ook.
    Ik moet gewoon even geduld hebben wat betreft mijn buik, mijn baarmoeder zit/zat altijd al naar achter gebogen, duurt allemaal wat langer voordat deze naar voren komt. :)
    Mensen kijken soms wel naar mijn buik, maar hebben denk ik eerder de neiging om te denken dat ik te veel gegeten heb, dan dat daar een kindje zit..
    Ze durven het me nog niet te vragen, te bang dat ze je gaan kwetsen.. Tja je zal maar niet zwanger zijn, en iemand vraagt je dat.. :oops:

Ik ben na vanmiddag helemaal klaar voor ons kindje.. heb alles gekocht wat los en vast zat.. :p
    Vakantie geld is binnen, dus kon allemaal mooi!
    Het liefst ging ik nu alles klaar zetten en wassen, maar goed dan moet het nog bijna 4 maanden liggen.. en ja is het toch weer iets stoffig, kan ik weer.. maar moet me erg inhouden..

Groetjes, en geniet van je zwangerschap!
    Kalush

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Kalush !

Ik kan ook niet wachten met het klaarmaken van alles ! We moeten in huis nog een en ander verhuizen. Spullen van de "strijkkamer" moeten naar de zolder en spullen van de "studeerkamer" moeten naar de "strijkkamer". Gisteren had ik veel energie en die heb ik zinvol gebruikt door de zolder helemaal op de ruimen ! Mijn man was helemaal verrast ! Nu kan de kast van de "strijkkamer" alvast naar de zolder, zodat de "studeerkamer" ook langzaam verhuist kan worden ! Dan kunnen we tenminste verven en zo op de babykamer (nu nog "studeerkamer")

We hebben de kamer al besteld. De eerste week van augustus komen ze het brengen én opzetten (dat is handig, want mijn man is geen klusser ;) ) Ik kan haast niet wachten dat het zo ver is ! Alle spulletjes voor de baby liggen nu in onze klerenkast. Ik was en strijk ze allemaal als het kamertje er is en dan kan alles op z'n plaats !

Afgelopen donderdag hebben we de box besteld, bij Baby Planet. Daar was 6 tot 8 weken levertijd op. Dat vonden we wel lang ! Maar we hebben nog even tijd, dat is een geluk ! Bij Prenatal hebben we de kleden gekocht voor de box ! Erg leuk allemaal ! En heerlijk om er mee bezig te zijn !

Ik heb vandaag een nieuwe foto van mijn buik in het album geplaatst. Langzaam maar zeker groeit het toch al behoorlijk !

Groetjes,
    Nikki F

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als het niet goed is had je het wel gehoord van de vk.
    ik ben bij de eerste 7 kilo aangekomen en bij de 2e 18 kilo. en allebei waren ze gezond en goed op gewicht. als je jezelf maar goed voelt.

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    ik voel me prima, dus daar ligt het em zeker niet aan :p
    Alleen een mens moet wat hebben om zich zorgen over te maken, en dit was dat van mij (voor nu dan)

Ik hoef nog geen foto's te plaatsen van mijn buik.. die is er namelijk nog niet.. 8)
    Ik ga binnenkort mijn echo foto's wel in mijn album plaatsen, maar dan moet ik eerst maar eens uit vissen hoe dat allemaal werkt.

Dus NikkiF ook al druk bezig hoor ik wel.. Wij hebben vanmiddag alles klaar gezet :oops: :oops:
    Het is allemaal heel mooi geworden, alleen nu nog 4 maanden wachten.. :( :(
    Ik heb alles al.. erg hé.. ik moet alles nog wel een beetje opruimen enzo.. alles wat er in de kinderkamer stond, staat nu her en der verspreid.. maar daar heb ik de tijd nog wel voor.
    Ik ben nu wel heel erg trots op onze kamer, de box die staat nog bij mijn ouders, en ook onze kinderwagen maar die haal ik in de loop van de week op, tja die kunnen daar nu niet blijven staan, ben druk aan het 'hamsteren' om alles hier te krijgen.
    Ik zou zeggen, ik ben er klaar voor, dus laat het maar komen!!
    (nu nog niet, maar bij wijze van dan..)

Groetjes!!

8. Niet meer actief

Ik ben op dit moment 12 kilo aangekomen. Ben de laatse keer bij de vk zlefs 1 kilo afgevallen
    dus ik zal niet klagen

Deel Deze Pagina