Wat ik mij echt afvraagt een bloeduitstolsel in een aambei kan dit genezen door creme en neusspray en veel rust nemen, want ik ben momenteel 33 weken zwanger en heb jammer genoeg van 2 mega aambeien last. Hiervoor ben ik naar ziekenhuis gegaan en ze willen het niet open snijden i.v.m infectie gevaar en kans groot is dat het terug komt omdat de baby momenteel druk veroorzaakt... Ik heb corunol creme die ik momenteel ook vaak opsmeert morgen krijg ik tabletten daar ga ik ook mee beginnen heeft u nog advies laat maar horen want ik wil tot bevalling dat alle aambeien slinken en niet zo hard en dik blijft... Hoeveel paracitamol mag ik per dag nemen ik heb om 19.00 uur dubbel paracitamol ingenomen en de pijn van de aambei is iets te verdragen...
Hallo, Vervelend die aambei, hopelijk werkt de curanol, heb ik goede ervaringen mee, dus hopelijk bij jou ook. Veel drinken en niet te veel druk zetten bij de ontlasting voor de rest is er niks aan te doen. Je mag 8 paracetamol op een dag hebben. Groetjes Ineke