Onze kleine is dik anderhalf en dus nog niet zindelijk. Nu zijn de ten Cate broekjes en hemdjes hier voor de helft vd prijs en vraag me dus af of ik al wat zal kopen over de luier heen. Of dragen die van jullie dan nog steeds rompers over een luier? Hoe bevalt ten Cate trouwens?
Ik ben toen mijn dochter uit maat 86 was gegroeid overgegaan op hemdjes en onderbroekjes. Gewoon over de luier heen dus, want zindelijk was ze toen nog niet. Ten Cate ken ik niet. Ik heb gewoon Hema en Prenatal en Zeeman ondergoed voor haar.
ten cate heeft goed en fijn ondergoed, blijft goed in de was. Valt mooi strak en niet zo groot/wijd. Ik ben pas over gegaan op ondergoed toen ze zindelijk was, want daarvoor vind ik rompers veel fijner. Blijft veel beter zitten en anders hebben ze steeds een blote buik/rug.
En doen jullie het hemdje dan bij de onderbroek in of gewoon erover? Heb zojuist ff gewoon slipje maat 98 gepast maar meneer heeft nogal volle bovenbenen, dus zo maar weer even ruilen voor maat groter of shortje......en hij zit nog maar in 92.......... Maar dan heb ik al iets leuks voor deze zomer in voorraad met 50% korting.......
Helemaal eens met yolanthe. Hier zijn ze 2,5 en nog steeds gewoon in een romper. Onderbroeken komen als ze zindelijk worden. Voor die tijd vind ik ze alleen onpraktisch voor de kinderen zelf.want een romper hpudt de luier ook beter op zijn plek, kruipt niet omhoog en zorgt voor altijd bedekte onderrug met dit koud weer.
Ik doe ook hemd en onderbroek aan bij mijn dochter ondanks dat ze nog niet zindelijk is. Als het hemd lang genoeg is gaat het niet uit de onderbroek. Ik stop het hemd dus ook in de onderbroek ja. Zo'n blote rug is niet fijn. Rompers gaan op een gegeven moment echt niet meer. Mijn meisje is lang en heeft al maat 104. Die doe je echt geen romper meer aan. Ook is dat niet fijn als ik haar op de wc zet. Dan hangt die flap maar te bungelen . Ik haal ondergoed overigens bij de Hema, Zeeman en Wibra. Is kwalitatief goed, ook na zoveel keer wassen.
Ik heb nooit een onderbroek over een luier heen gedaan. Gewoon een hemd in een maatje groter (dus langer) en een luier.
Mijn zoontje draagt sinds ie ongeveer anderhalf was regelmatig onderbroeken met hemdjes. Ik vind het gemakkelijker met verschonen en ook leuker staan. Het hemdje gaat in de onderbroek.
Hier een lekkere lange hemd en een onderbroek aan. We hebben hier in de buurt een Ten Cate outlet store en eigenlijk kopen we alleen daar ondergoed, zelf outlet is duurder dan hema enz maar de kwaliteit is zo goed, zelfs jaren misbruik door de droger zie je ze niet af.
Wij gaan hier ook langzaam over op hemdjes en broekjes. Voor de winter nog wel lekker rompertjes met lange mouwen gebruikt, maar ik koop ze niet meer nieuw. Over de luier gaat prima, geen probleem. TenCate ken ik voor mezelf, die zijn heel fijn! Voor die kleintjes weet ik het niet.
daniel heeft nu ook onderbroekjes aan, maar hij zit nu wel vaak met een blote rug als hij een lage broek aan heeft!
Mijn zoontje draagt ook al sinds hij zo'n 20 maanden is los ondergoed, voornamelijk van Ten Cate, want daar hebben we zo'n outletwinkel van in de stad, ben vaak nog goedkoper uit dan Hema ondergoed. Met 22 maanden ging hij op het potje, dus dan was los ondergoed sowieso makkelijker, in de zomer vind ik het ook wel zo makkelijk, want een rompertje onder de kleren is vaak te warm, dus dan doe ik alleen een onderbroek aan. Ik koop van hemden altijd een maat te groot, dan krijgen ze ook geen koude rug.
Mijn zoontje vlak na zn tweede verjaardag aan de boxersshortjes, vond ze stoerder staan dan een romper. We naderden toen ook de zomer, anders had ik het niet gedaan, want je houdt idd wel een blote rug. hemdjes blijven bij hem niet lang in zn broek! ( Hij heeft ook een lang bovenlijfje, dus maat groter valt misschien qua lengte beter, maar staat niet mooi en zit veel te los.) Toen het zomer was ook gestart met zindelijkheik en dan is een romper echt niet handig, hangt steeds met de flap in het potje!! Dus eenmaal over op hemdje en broekje ben ik nooit meer terug gegaan naar rompertjes, heb ze tot maat 86/92 gehad.
Hier sinds een maand of 2 gewoon ondergoed over de luier heen...heb wel een maatje groter gekocht, zodat hemd goed bij boxershort in kan. Ik vond het zonde om weer nieuwe rompers te kopen..
Hier al boxershorts vanaf... ruim 1,5 ofzo? Toen zat hij in 98 en werden rompers steeds lastiger te vinden. Ik vond boxers gewoon beter staan dan een strakke romper. In het begin droeg hij er netjes hemdjes bij, maar al een tijdje doe ik meestal gewoon een t-shirt onder zijn gewone shirt of trui. En helaas.. hij is nog steeds niet zindelijk en zit grotendeels in mt 122/128, dus heb weinig keuze
Ten cate valt mooi. Hier wil dochter al liever geen rompers meer aan. Ik wissel nu nog af. Is heel happy met haar broekjes en hempjes. Ze is nog niet zindelijk. Ze voelt zich al een hele grote meid met haar ondergoed. Ik heb ten cate en petit bateau voor haar.
Ik vind rompers zelf veel makkelijker. Bij ons was het ook een soort 'beloning'.. als je zindelijk bent gaan we samen onderbroekjes voor je kopen. Nou, deed wonderen!
Mijn dochter van 2,5 is overdag zindelijk en draagt dan een onderbroekje en hemdje. 's Nachts heeft ze nog een luier om en ook een romper. De romper houdt de luier op z'n plek, zodat hij niet afzakt als hij zwaar wordt en inderdaad houdt het ruggetje bedekt. Ze kreeg pas ondergoed toen ze zindelijk werd.