Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ik ben een echte 'mee-lezer', eens in de zoveel tijd kom ik op het forum om lekker wat te lezen. Bij het vorige forum was het zo dat je bij topics met veel pagina's het volgende kon zien in de subcategorie: Onderwerptitel pagina 1 2 3 ... 8 9 10 Helemaal precies weet ik het niet maar, maar volgens mij was het zo iets, in ieder geval met ook de mogelijkheid van het openen van de laatste x pagina's. In dit forum zie je alleen: Onderwerptitel pagina 1 2 3 laatste pagina Hierdoor heb ik niet door hoeveel pagina's er zijn. Dan begin ik bijvoorbeeld bij pagina 1 en blijken er opeens 10 pagina's te zijn. Kan de mogelijkheid om direct naar de laatste (drie) pagina's te gaan weer terugkomen? Verder vind ik het super dat het froum weer lekker snel is en aan de layout en zo wen ik wel weer! Succes en alvast bedankt!
Hoi, Als er meerdere pagina's zijn dan staat er voor de pagina navigatie: Pagina 1 van 59. Ook een link naar de laatste pagina wordt weergegeven. Jan