Ervaringen VKC Enschede?

Discussie in 'De bevalling' gestart door blossom85, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Volgende maand is het zover en staat de bevalling voor de deur!
    Ik heb MI (groeiachterstand en afbuiging gehad) en moet dus in MST bevallen.
    Heeft er iemand ervaring met bevallen in het vrouw kind centrum daar? Ik kom zelf uit Arnhem en woon pas sinds sept hier in het verre oosten :p
    Ik ken dus van bekenden alleen de Rijstate ervaringen..:)

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ben er geweest, maar dan met mijn eigen vk, en verpleegster van het ziekenhuis (medium care bevalling). Dat was prima, zeker vergeleken met de oude verloskamers, in de nieuwe kamers is het wat relaxter. Maar dat hangt misschien ook van de bevalling af..

Verpleging was erg aardig, eentje bij de bevalling, en een andere bij de tijd erna tot we naar huis mochten. Maar heel rustig allemaal, en geen haast om je eruit te werken..

Heb je al een rondleiding gedaan? Dat is wel fijn. Doen ze eens per maand dacht ik.

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik heb nare ervaringen met het mst bij mij hebben ze te lang gewacht met een keizersnede waardoor ik en men zoontje in ernstige nood kwamen , hij heeft een klaplong opgelopen en heeft antibiotica moeten krijgen en met spoed naar kinderarts en vervolgens naar neonatologie , ik kreeg een zware nabloeding en moest terug naar de ok, ik zou zeggen kies een ander ziekenhuis ik ga alleen in alle ergste ellende en als ik niet anders kan daarheen

4. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ikzelf heb nog geen ervaring. Ik ga er als het goed is binnenkort bevallen.
    Ik ken wel veel mensen die er zijn bevallen en die spreken er alleen maar goed over, maar zo heeft iedereen zijn Eigen ervaring.
    Ik hoor juist slechte verhalen over ZGT Hengelo.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat de kraam en verloskamers er beter op zijn geworden hoorde ik van mijn man ook al. Hij werkt bijna 11jaar nu in mst en komt op alle afdelingen. Hij was laatst even gaan spieken in een vd kraamkamers :p
    Ik moet 1 a 2x per week naar het vkc dus het gebouw is me niet vreemd maar is toch anders als bevallen he?

Deel Deze Pagina