Hier heb je kraamsuites en daar passen wel 2 elftallen in...ze kunnen zelfs nog een balletje overspelen... Nog nooit iets gehoord over beperking qua aantal personen. Niet in de weg lopen lijkt me logisch. Ook bij medische/probleembevallingen lijkt rust me logisch. Verder vind ik het een recht van ouders om dit zelf te bepalen.
Bij de bevalling waren mijn vriend en schoonmoeder aanwezig. Ook niks gehoord over beperking van x aantal personen. Wat ik wel te horen kreeg is.... het is jouw feestje . Dus neem de personen mee van wie jij denkt op dat moment nodig te hebben.
In mijn zh mogen er max 2 erbij zijn. En er mag niet gewissld worden, dus als je kiest voor bv je moeder en je man mag niet na een paar uur je moeder worden afgewisseld door een schoonmoeder ofzo.
Bij allebei was alleen mijn man erbij. Bij deze zal ook alleen mijn man erbij zijn. Ik vind het ook echt iets voor ons tweeen!
Ik kan juist erg opzien tegen al die mensen in mijn kamer. Je hebt dan sowieso mijn vriend, mijn vk, 1 of 2 verpleegkundigen, dan weer een ander die een infuus wil prikken, en weer iemand anders die een ctg komt leggen.. Wisseling van de wacht en dan als je pecht hebt nog de vk en/of gyn van het zkh. Blegh.