Hahaha ik houd het maar op het "dikke vingers syndroom". Sinds ik een mobieltje heb met internet gebeurt het mij ook. Toch ben ik nu benieuwd of TS er idd maar 18 heeft, maar ook naar degene met 5000 bezoekers.
Via het kopje "directe links" gaat dat iets makkelijker Hier trouwens ook vaak last van dikke vingers..
Meestal ook dikke vingers en soms als ik vind dat iemand bijdehand gereageerd heeft ofzo... Maar dat is echt soms
Ben je op die van mij geweest? want ik heb er bijna 5000 bezoekers op. Ik zoek wel eens tussen de topics. Om een PB te sturen en ook wel eens per ongeluk eigenlijk.
Hier ook één die per ongeluk op de naam klikt ipv op "het-laatste-bericht-icoontje". De reden dat ik bewust op iemands naam klik, is als er iets in het onderschrift staat waar ik meer over wil weten... Dan wil ik nog wel eens iemands berichtjes nalezen.
Hahaha, ja het was jouw profiel waar ik op doelde (wilde geen namen noemen)... Wat is jouw geheime wapen (behalve de sexy jurkjes dan)?..,,
Ik heb ook haar profiel bezocht en mijn reden was vanwege haar onderschrift, zoals ik zal zei... Edit, ik zie nu dat haar onderschrift ondertussen is aangepast
Er gaat gewoon een hele wereld voor mij open ! To go beyond, where no Joycey has ever gone before... Al die mooie prachtige topics waar ik mijn reacties achter kan laten... Ik voel een spamattack aankomen. Haast jammer dat het weekend is en partnerlief ook aandacht wilt But monday will come!!!!! MUHAHAHA!
jij zou toch ook echt veel bezoekers moeten hebben met je haar scherpe oer grappige opmerkingen Ik kijk vaak als iemand mij interesseerd door een berichtje of onderschrift.. Ff loeren
Ik heb dat deel van mijn profiel inmiddels opengegooid... en de tweede vraag is inmiddels ook al beantwoord...
Jaaaah bedankt! inmiddels 20 bezoekers... Gaat de goede kant op. Nog slechts 4.880 te gaan... Blijven klikken dames! Bij elke 20 kliks verloot ik een sticker...