Vanaf hoeveel maanden bedje lager??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nemo2, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hoi hoi,

Wanneer ging bij jullie het bedje omlaag?
    Mijn zoontje is nu ruim 7 maanden, is het daar al tijd voor?

Hij zit nog niet zelfstandig, en trekt zich nog niet op Ofzo,
    Alleen draaien:p
    Hij ligt wel in een slaapzak.

Dankjewel:)

2. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Wij hebben het bedje bij 5,5 maand al lager gezet, maar neneer is ook echt druk in bed. hij gaat zijn hele bed door en gaat op zijn handen en knieeen zitten. Ondanks zijn slaapzak. Dus toen maar het bedje lager gezet.

je kunt het beter te vroeg doen dan te laat. Ze kunnen ineens enorme sprongen maken in de ontwikkeling en dan kan het voorkomen dat ze ineens iets doen wat je nog niet had verwacht.

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wij hebben het bedje met 6 maanden laag gezet. Hij stond toen hij 8 maanden was. Beter te vroeg dan te laat...
    Na 2 dagen kon bij trouwens ook staan met slaapzak, dus daar kan je niet op vertrouwen hoor!
    Tenzij je serieuze rugproblemen hebt zou ik het bedje nu gaan verlagen.

4. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk zou ik het al doen als ik jullie was! Aangezien ik eigenlijk net te laat was en me helemaal kapotschrok toen hij ineens in zijn bedje stond, hij had er zo uit kunnen vallen. En zoals hierboven aangegeven stond hij ook binnen no time met slaapzak en al!

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Met 5,5 mnd, met 6mnd kropen ze op handen en knieen en hadden ze uit kunnen kukelen. Met 7 mnd konden ze in bed staan, dus gelukkig was hij toen al omlaag ;) Beter te vroeg dan te laat!

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier volgens mij met een maand of 5 op de stand halverwege nadat hij een keer met z'n armpjes over de rand heen leunde ;)
    Toen hij zich met 8 maanden tot z'n knieën kon optrekken hebben we het bedje helemaal op de laagste stand gezet.
    Met de box precies 't zelfde.

7. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier nog niet. Maar mijn meisje weet dan ook nog niet dat ze ook op handen en knieën zou kunnen zitten.. Zodra ze dat gaat doen gaat hij maar beneden

8. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Toen ze ging rollen, 1 standje naar benden.
    En toen ze ging zitten helemaal naar beneden.

9. MamavC

MamavC Niet meer actief

Hier zit ze op handen en knieeen of handen en voeten. Ook kan ze de rand vastpakken en erover heen kijken. Ze heeft zich nog niet tot staan opgetrokken maar bedenk me nu dat t verstandig is om het bedje naar beneden te doen

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Vanaf ze zich hier overal aan begon recht te trekken, 9 maand..
    Park heb ik al lager gezet toen ze begon te kruipen, met 8 maand

11. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Dankjewel!!
    Nu slaapt hij, morgen gaat het bedje naar beneden :)

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    De dag dat ze zonder slaapzakje kom gaan staan. 9 maanden.

13. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hier met 8 maanden en met veel pijn in m'n hart moet ik zeggen; ik was te laat!!!! Meneer stond en viel uit bed!!
    Oh wat ben ik me kapot geschrokken
    Gelukkig niks aan de hand maar zet t bedje aub snel naar beneden

14. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Hier met 15 maanden maar toen kon ze nog niet eens zitten. Maar ze deed verwoede pogingen om te gaan zitten dus vond het toen wel tijd om bed naar beneden te doen.

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

1 jaar. Dochterlief had daarvoor een spreidbroek aan in bed dus kwam niet zelf tot zit. (Staan kan ze nog helemaal niet) vanaf 1 jaar z'n we de spreidbroek aan het afbouwen en het bed dus een standje lager gezet. Binnen een paar dagen zat dochterlief in bed, ben blij dat ik het gelijk lager heb gezet.

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier nog niet. Tijgert wel, maar gaat nog niet zelf zitten en trekt zich ook niet op.

17. Sharons

Sharons Lid

18 feb 2015
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier pas gedaan, met 10 maanden, toen ik ineens zag dat hij zich aan de rand met beide handjes optrok en heel bijdehand naar mij keek toen ik binnenkwam haha:p

18. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Met zes maanden stond meneer vanuit het niets. Ze gaan dat altijd doen wanneer je het niet verwacht dus beter eerder dan later.

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Heb het eigenlijk bij alle kinderen gedaan vanaf het moment dat rollen soepel ging en ze zich redelijk konden opdrukken op hun armpjes (vanaf maand of 6). Better safe than sorry ;), was mijn motto.

20. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Denken jullie dat het bedje hier ook al omlaag moet? Rollen gaat erg soepel en ze doet poging tot tijgeren/kruipen. Lukt nog niet..

Deel Deze Pagina