Hoi hoi, Wanneer ging bij jullie het bedje omlaag? Mijn zoontje is nu ruim 7 maanden, is het daar al tijd voor? Hij zit nog niet zelfstandig, en trekt zich nog niet op Ofzo, Alleen draaien Hij ligt wel in een slaapzak. Dankjewel
Wij hebben het bedje bij 5,5 maand al lager gezet, maar neneer is ook echt druk in bed. hij gaat zijn hele bed door en gaat op zijn handen en knieeen zitten. Ondanks zijn slaapzak. Dus toen maar het bedje lager gezet. je kunt het beter te vroeg doen dan te laat. Ze kunnen ineens enorme sprongen maken in de ontwikkeling en dan kan het voorkomen dat ze ineens iets doen wat je nog niet had verwacht.
Wij hebben het bedje met 6 maanden laag gezet. Hij stond toen hij 8 maanden was. Beter te vroeg dan te laat... Na 2 dagen kon bij trouwens ook staan met slaapzak, dus daar kan je niet op vertrouwen hoor! Tenzij je serieuze rugproblemen hebt zou ik het bedje nu gaan verlagen.
Persoonlijk zou ik het al doen als ik jullie was! Aangezien ik eigenlijk net te laat was en me helemaal kapotschrok toen hij ineens in zijn bedje stond, hij had er zo uit kunnen vallen. En zoals hierboven aangegeven stond hij ook binnen no time met slaapzak en al!
Met 5,5 mnd, met 6mnd kropen ze op handen en knieen en hadden ze uit kunnen kukelen. Met 7 mnd konden ze in bed staan, dus gelukkig was hij toen al omlaag Beter te vroeg dan te laat!
Hier volgens mij met een maand of 5 op de stand halverwege nadat hij een keer met z'n armpjes over de rand heen leunde Toen hij zich met 8 maanden tot z'n knieën kon optrekken hebben we het bedje helemaal op de laagste stand gezet. Met de box precies 't zelfde.
Hier nog niet. Maar mijn meisje weet dan ook nog niet dat ze ook op handen en knieën zou kunnen zitten.. Zodra ze dat gaat doen gaat hij maar beneden
Hier zit ze op handen en knieeen of handen en voeten. Ook kan ze de rand vastpakken en erover heen kijken. Ze heeft zich nog niet tot staan opgetrokken maar bedenk me nu dat t verstandig is om het bedje naar beneden te doen
Vanaf ze zich hier overal aan begon recht te trekken, 9 maand.. Park heb ik al lager gezet toen ze begon te kruipen, met 8 maand
Hier met 8 maanden en met veel pijn in m'n hart moet ik zeggen; ik was te laat!!!! Meneer stond en viel uit bed!! Oh wat ben ik me kapot geschrokken Gelukkig niks aan de hand maar zet t bedje aub snel naar beneden
Hier met 15 maanden maar toen kon ze nog niet eens zitten. Maar ze deed verwoede pogingen om te gaan zitten dus vond het toen wel tijd om bed naar beneden te doen.
1 jaar. Dochterlief had daarvoor een spreidbroek aan in bed dus kwam niet zelf tot zit. (Staan kan ze nog helemaal niet) vanaf 1 jaar z'n we de spreidbroek aan het afbouwen en het bed dus een standje lager gezet. Binnen een paar dagen zat dochterlief in bed, ben blij dat ik het gelijk lager heb gezet.
Hier pas gedaan, met 10 maanden, toen ik ineens zag dat hij zich aan de rand met beide handjes optrok en heel bijdehand naar mij keek toen ik binnenkwam haha
Met zes maanden stond meneer vanuit het niets. Ze gaan dat altijd doen wanneer je het niet verwacht dus beter eerder dan later.
Heb het eigenlijk bij alle kinderen gedaan vanaf het moment dat rollen soepel ging en ze zich redelijk konden opdrukken op hun armpjes (vanaf maand of 6). Better safe than sorry , was mijn motto.
Denken jullie dat het bedje hier ook al omlaag moet? Rollen gaat erg soepel en ze doet poging tot tijgeren/kruipen. Lukt nog niet..