We hebben twee kids van 4 en 2. Onze oppas vraagt 5 euro overdag en 4,50 's avonds. Vrijdagavondd komt er een baby van een vriend van ons zodat we gezamenlijk uit kunnen.baby is 6 mnd oud. Nasr verwachting zijn we rond 22u-23u terug. Oppas (buurmeisje van 18) krijgt normaliter 4,50 voor onze twee kids op haar verzoek. Wat zullen we haar nu geven en evenredig betalen? In totaal zes euro per uur. Wij vier euro en vrienden 2 euro per uur?? Over drie maanden verwachten wij ons derde kindje. Ik wil nu graag 6,50 betalen per uur (gun het onze lieve oppas enorm) maar vind 6,50 straks voor onze drie kinderen wel duur dus ben bang dat als we dit nu aanbieden we ons hiermee in vingers snijden. Wat zouden jullie betalen?
Ik vind 6,00 best een redelijk bedrag voor 3 kinderen zeker aangezien ze nu 2/3 krijg voor 2. Hoeveel of hoe vaak moet ze nu gaan doen met de kinderen en wat denk je hoe veel ze met de baby moet gaan doen? Want dit telt natuurlijk ook mee?
Ja goeie vraag. Die van ons zijn easy. Pyama al aan. Eten staat klaar.. Maar een baby? Tja.. 6 euro wel reëel dus?
Ik vind 6,50 per uur voor drie kinderen waarvan 1 baby, en de oudste twee nog moeten eten zeker niet te veel. Onze oppas krijgt 7,00 per uur en dan slapen de kinderen vaak al, al wordt zoontje vaak wel een paar keer wakker. Ik kreeg vroeger (10 jaar terug) voor 1 kindje 5,00 per uur. Vind die bedragen die ik hier lees altijd zo laag, bij tevredenheid mag de verantwoordelijkheid voor 3 kinderen mijns inziens best beloond worden.
Zeker met eten erbij zou ik 6,50 doen en dit dan delen door 3. Jullie betalen gewoon het vaste bedrag en degene met de baby 2 euro. Misschien als ze heel veel werk heeft haar iets extra's geven als jullie thuis komen.
Hier ben ik het mee eens. Zie soms zulke schrikbarende lage bedragen. Ik ben zo blij met onze oppas. Ik geef met een gerust hart ons kast Aartsen bezit uit handen aan haar. En dat is in mijn ogen heel wat waard. Vind 4,50 dan ook een laag uur bedrag. 6,50 voor drie kinderen ook. Maar zou dit dus wel op z'n minst geven.
Je betaald nu 2,25 per kind. Zou bij 3 kinderen dus minimaal 6,75 betalen. Het ligt er ook een beetje aan wat ze er nog voor moet doen. Eten, badderen enz? Dan zou ik haar bij 3 kinderen meer betalen zeker als je tevreden bent.