Goedenavond, Eigenlijk wil ik vooral graag weten of dit eetschema goed is en of ze voldoende en niet te weinig of teveel binnen krijgt. Mijn dochter is nu bijna 7,5 maand en zo'n 9kg en 71cm 8.00 180 + 6 nutrilon omneo + 3 scheppen bambix 11.30 1/2 boterham met boter + 100 gram fruit 15.00 180 + 6 nutrilon omneo 16.30/17.00 100 gram groente/vlees/aardappel of rijst + magere yoghurt 19.30 180 + 6 nutrilon omneo Tussendoor probeer ik haar te laten drinken uit de tuitbeker, de ene dag gaat dit prima, de andere dag lijkt ze geen dorst te hebben. Alvast bedankt voor de reactie Mvg Vlinder
Beste vlinder21, Het eetschema ziet er prima uit. Probeer inderdaad wel tussendoor drinken aan te bieden. Zoals water, slappe thee of een beetje (dik)sap. Het consultatie bureau kan controleren of je kindje goed zit op de groeicurve. Dat is voor jou een goede indicatie of je kindje voldoende binnenkrijgt. Groet, Anna
Bedankt voor je reactie, groeien doet ze perfect zit al vanaf het begin op de +1,5 lijn maar ze volgt haar eigen curve. Vroeg me alleen af of het niet teveel zal zijn of juist te weinig(aan groente/fruit) Thee vind ze heerlijk, maar de ene dag gaat het beter dan de andere (mss ook door combinatie van haar tandjes) Maar bedankt! Mvg Vlinder