Hier weer een onzekere muts. Dean slaapt sinds een week en een paar daagjes heel goed door. Hij ligt rond half 9 op bed met een vol buikje, hij komt dan tussen 4 en 6. Meeste keren rond de 6. ik kom dan op 5 voedingen, als ik tussen door nog wat te snacken aanbied op 6. Is dat wel genoeg? Hij plast en poept nog steeds goed (al heb ik het gevoel dat hij wat meer mag plassen, poep 4 x per dag ofzo) Gister met die warmte heb ik gewoon om de 2,5 uur gevoed, hij dronk dan ook elke keer, dan heeft hij wat meer.
Ik zou het echt niet weten,ik zat gisteren wel op de 15 voedingen Als Dean tevreden is,zal het vast wel voldoende zijn toch?
Het is de laatste week weer raak Hij is nu ook strontverkouden weer. En met dat warme weer wil dat wel. Kreeg van de week nog telefoon van de wijkverpleegkundige hoe ik het volhield zoveel voedingen. (was even offtopic)
Achossie. Vind het knap hoor Naat, en dan nog met 3 andere kinderen. Dean heeft gister ook wel 8/9 keer gedronken denk ik. Maar dat is niet zo gek van de warmte.
Op de een of andere manier heeft mijn dochter niet zoveel last van de hitte gehad, heb niet meer moeten geven, of ze heeft het genomen in de eerste en laatste voedingen...? Heb gedeeltelijk bv afgebouwd omdat ik moet gaan werken maandag Eerste en laatste zijn bv en tussenin 3xfv (210ml water 7scheppen nutrilon). Mijn dochter is tevreden en groeit hartstikke goed. Als ze meer nodig zou hebben zou ze er toch wel om vragen niet? Zo moet je ook maar denken, Als je zoontje ontevreden is geeft ie dat wel aan en dan is de borst toch het beste troostmiddel En als hij goed op gewicht is en groeit is er volgens mij niks om je zorgen over te maken! Groeten, Fientje
Hier hetzelfde nu op 4/5 voedingen! Op het Cb gaven ze aan dat ze nu makkelijk 4 voedingen mogen hebben en als ze meer willen komen ze vanzelf!
Wij zitten hier ook al tijden op de 5 voedingen. In principe zou ik ook makkelijk naar 4 kunnen, maar dat komt mij niet zo goed uit.. Het is meer voor mijn eigen gemak dat ik hem 5 voedingen blijf aanbieden. Dat komt beter uit met mijn dagplanning.
Oh, maar je doet het prima hoor.... 5 voedingen is heel netjes, dat aantal heb ik ook al tijden overigens. En het aantal voedingen zegt ook niet altijd wat. Sommige kinderen drinken 8 keer kleine beetjes en anderen 4 keer een flinke slok, per saldo komen ze dan gelijk uit.
Ik had hetzelfde probleem, krijgt hij wel voldoende. Het CB zei toen Keano 5 weken was dat hij minimaal 5 voedingen moest hebben. Dus als je 5 a 6 voedingen geeft,is dat geen probleem