Ik heb op 31 jan een currettage gehad, en heb toen 6 dagen lang bruin verlies gehad. daarna was ik 2 dagen lang schoon en daarna begon het weer 1e dag beetje bloed en daarna was het tot de dag van vandaag nog steeds bruin verlies niet echt veel kleine beetje een druppeltje bruin veries per dag. vandaag heb ik dus even gevoeld aan mijn baarmoeder en die is echt goed dicht nu vraag ik mij af of dat normaal is? is dat een goed teken dat hij dicht is of moet hij juist open zijn? en hoe kan dat komen dat ik gewoon nog steeds nu 2 weken na currettage nog steeds dat beetje druppeltje per dag bruin verlies heb is dat normaal mag ik dan al beginnen met klussen of moet ik ermee wachten tot dat ik helemaal schoon ben? en ik heb sinds van middag wat krampjes en steekjes en een trekkerig gevoel in mijn onderbuik wat kan het zijn? Ik hoop dat u mijn vragen kunt beantwoorden. xxx kelly.
Hoihoi, Het is prima dat je baarmoedermond weer dicht is, we zien vaak at je nog wat bruinige afscheiding kan hebben dit is over nadat je je eerste menstruatie hebt gehad. Het kan zijn dat je er een beetje tegen aan zit te hikken en dat je daarom de klachten ervaart/ Je mag als jij je er prettig bij voelt gerust starten met klussen. Imke
dankje wel het bruin verlies is nu gestopt en ben gisteren begonnen met klussen maar vandaag heb ik even gefietst en heb weer bloed verloren maar daar bleef het bij. xxx