aantal vraagjes

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door gezinnetje, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hallo allemaal

mijn vriend en ik zijn nu 4 jaar samen
    we hebben 3 kinderen en er is 1 op komst in 29 dec 2009 uitgeteld
    de laatste tijd werkt het gewoon allemaal averrechts
    ik zeg links hij rechts pfffffffff
    als ik wat aan hem vraag dan scheeuwt hij meteen
    en hij scheeuwden vanavond
    ik ga het is over het intressert me echt niet meer die relatie van ons
    en of ik kinderen met je heb
    dit deed me erg veel pijn en heb mijn kinderen gewassen en naar bed gebracht toen heb ik zitten janken hij ging om 7 uur en hij is nu nog weg
    ik heb ook echt het gevoel dat hij wil stoppen ik voel het gewoon
    maar ik snap hem niet maandag zei hij nog ik zou je nooit aan de kant zetten voor een ander want ik hou te veel van je
    en nu vanavond kreeg ik te horen dat hij er al langer aan denkt om te stoppen en het hem niks intreseert enzo
    alles staat op mijn naam het huis alles
    hij heeft de kinderen erkend en ze hebben zijn achternaam
    wat voor rechten heeft hij nu???
    ik weet bijna wel zeker dat het beter is om te stoppen
    maar ik hou gewoon veel van hem :(
    ik wil de stap ook wel zetten en ik weet ookwel dat ik het kan
    dat het een maandje of 2 heel moeilijk zou zijn vooral nu ik 13 weken zwanger ben en 2 dochters heb lopen waar ik alleen voor zorgen moet een dochter van 2 en een dochter van 8 maanden
    en dat het gewoon niet niks is om je dochter om papa te horen roepen wat mijn door merg en been zal gaan
    het doet me verdriet om hem te horen zeggen dat de relatie hem koud laat de ene dag is hij lief en de andere dag moet hij me niet en voel ik me gewoon overbodig en iritant in zijn ogen alles wat ik vraag of zeg loop ik te zeiken en moet ik me mond houden en dan loopt hij weg en ik zit alleen met de kids dan gaat hij naar vrienden blowen
    om rustig te worden en ik zit hier met de kinderen en over de toeren
    en ik mag het allemaal uitzoeken en bekijken
    hij heeft deze week al 2 x gezegt dat hij ging eergisteren nam, hij ze kleren mee en kwam om half 11 gewoon thuis
    en sliep op de bank
    nu vanavond weer nu was het menens zei hij
    zoals ik al zei hij ging om 7 uur weg en ik vermoed dat hij wel weer terug zou komen maar ik weet niet of ik dat nog wel wil
    de ene kant hoop ik dat hij weg blijft
    omdat ik vanavond een kant van hem zag dat hij volgens mijn instaat was mijn wat aan te doen ofzo dat zag ik in zijn ogen toen hij tegen over me stond
    ik weet niet wat hij heeft en hij zegt ook niks maar er is gewoon iets of hij wil echt kappen of wat dan ook maar hij is zich zelf niet
    hoe hij doet en zich gedraagt
    ik hou heel veel van hem we hebben voor heten vuren gestaan alles overleeft maar hij inriteert zich aan mijn ofzo
    zo voel ik het en gedraagt hij zich ook
    ik weet het gewoon niet meer
    ik zit er echt aan te denken om voor mezelf en de kids te kiezen
    maar waar heeft hij recht op hij heeft de kinderen erkend en ze hebben zijn achter naam ik alleen heb vogedij dat hebben we nooit bij de kanton rechter aangevraagt
    ik hoop dat iemand me antwoord kan geven
    bedankt alvast

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Als hij echt zo raar doet de laatste tijd, dan vraag ik me af of hij niet meer doet dan alleen een jointje roken...
    Is hij altijd zo raar tegen je als hij van vrienden afkomt? Of gaat het geld sneller op? Zo klinkt het voor nu in mijn oren, dat hij echt iets gebruikt of juist niet meer en daardoor zo is.

Of hij is het wel echt zat en wil gewoon echt niet meer.
    Het gaat ook al best vaak mis tussen jullie toch? Ik heb al meerdere topic van je gelezen.

Meid ik hoop dat jullie er uit komen, maar dat denk ik wel!! Dat doen jullie altijd!

Ooja zijn recht is niet veel..ja hij heeft recht om de kinderen te zien. Hij wel offiecieel aangezien als vader namelijk.

Groetjes,
    Chantal

3. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hai

ja ik zat er ook al aan te denken dat hij meer doet
    hij is de laatste tijd zo verandert
    dat kan niet zo in een keer komen uit het niets lijkt me
    ja tuurlijk hebben we wel meningverschillen maar niet zoals dit

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tjee... dat is een lastige situatie.

en als jullie eens een goed gesprek aangaan en je zegt wat je dwarszit?

Deel Deze Pagina