Hallo Teddy, Ik heb het eindelijk voor elkaar dat mijn Boefje uit de fles drinkt Het was een echte flesweigeraar maar hij lijkt het nu te begrijpen Toch wel fijn voor als ik eens weg wil.. maar nu ik dus weer wat vaker kolf (hele periode niet gedaan!) merk ik dat ik met moeite totaal 100cc kolf als ik hem niet voed. Dit lijkt me wat weinig Ons schema is: 06 BV 07 broodkorst 08 BV 11 BV + 50 gr fruit 13/14u BV 16u BV 17.30 BV + 100 gr warm eten 19.30 BV Dus meestal nog 7 voedingen per dag.. de voeding rond 13u is meestal minimaal en ook rond 17.30u drinkt hij duidelijk minder. Nu vraag ik me af of hij wel voldoende melk binnen krijgt.. En kan ik nu langzaam een voeding laten vallen? of is mijn productie nog niet stabiel genoeg? Sorry, veel vragen.. ik hoop dat het allemaal nog een beetje duidelijk is
Hoi, Wat fijn dat de spruw weg is! Ik vind die 100 cc helemaal niet zo gek. Vergeet niet dat je baby de achterstand weer inhaalt als jij weer in de buurt bent. En met 7 voedingen krijgt hij echt voldoende melk. Vertrouw maar op je kindje, hij neemt wat hij nodig heeft. Hoe zou het voor Beau zijn als je een voeding laat vallen? Tis jammer dat je nog niet met heem kunt overleggen Probeer het gewoon eens uit en kijk hoe jullie beiden daarop reageren. Als het niet werkt merk je dat snel genoeg en verander je weer terug. Kun je hier wat mee?