de titel zegt het al maar ik ben wel benieuwd. mijn zoontje is bijna 3 maanden. en ik heb zelf het vermoeden dat ik zwanger,kan dit al zo snel. alleen testen geeft duidelijkheid denk ik.ik heb 1 keer tussen door getest met clearbleu en die zij toen niet zwanger was vorige maand,nu met kruitvat getest en die geeft best duidelijk een 2 de streep. ik hoor het graag. groetjes esther
Hoi Esje1981, je kunt na een miskraam tot ongeveer een maand positief testen en na een bevalling kan een test al meteen negatief zijn. Soms kun je zelfs maar tot 16 weken een positieve test hebben als je zwanger bent en daarna negatief testen omdat het level van het hcg daalt na 12 weken. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.glowm.com/resources/glowm/cd/graphics/figures/v2/0110/011f.gif Ik denk dus echt dat je opnieuw zwanger bent! Groeten Brigitte
mijn eigen vk denkt het ook.Ik zelf ook is geen ramp maar wel erg snel. donderdag heb ik een echo.dus dan weten we meer. want heb geen idee hoelang of ver ik ben bedankt