Ik heb een vraagje. Ik zit in de WIA ivm bekkeninstabiliteit. Deze loopt ergens in oktober af (hiervoor is wel bezwaar ingediend) Ik weet bijna zeker dat mijn werkgever mij eerdaags gaat ontslaan. Ik ben immers langer dan 2 jaar ziek. Nu ben ik ongepland weer zwanger en het ziet er niet naar uit dat ik voor de bevalling aan het werk kan. Heb ik als de WIA afloopt nog ergens recht op? Want met 1 inkomen en 2 huizen en straks 3 kinderen word het niet te betalen. Groetjes Isolde
Beste xxisoldexx, Ik heb niet voldoende informatie om te kunnen aangeven waar je recht op hebt na afloop van je WIA-uitkering. Zou je me de volgende informatie willen geven ? - Ontvang je een loongerelateerde WGA-uitkering ? - Zo ja, tot wat is de maximum duur hiervan ? ( dit staat vermeld in de toekenningsbrief WIA) - De reden van de beëindiging van je WIA-uitkering in oktober. Als je wilt mag je me ook gerust een privé-bericht sturen met je telefoonnummer. Ik bel je dan en kan je vragen dan op basis van je dossier beantwoorden. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare