Bambix

Discussie in 'Voeding' gestart door Sophie0403, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie0403

18 mei 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Mijn meisje van 5 maand kreeg een tijdje rijstebloem door de voeding, dit vond ze heerlijk, maar raakt erdoor verstopt. Nu wil ik straks fijne granen gaan geven. Maar raken kindjes hier ook door verstopt?

En begonnen jullie met 6 maand uit een tuitbeker met zachte tuit te oefenen?

2. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier nooit rijstebloem gegeven. Wél met ongeveer 5,5 mnd gestart met granenpap en dat vindt ze heerlijk! Geen verstopping oid daardoor.
    Tuitbeker hebben we nu ongeveer een maandje, maar daar speelt ze vooral nog mee en krijgt dan een paar slokjes binnen. Als we echt willen dat ze drinkt, dan geven we gewoon de fles. Tuitbeker kan ze wel goed zelf vasthouden.

3. Sophie0403

18 mei 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje. Heb je van de fijne granen meteen een pap gemaakt of heb je het opgebouwd door te beginnen met 1 schepje en dan steeds een schepje erbij?

4. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Ik ga nu eerst starten met speltpap. Gewoon door de fles en misschien naast de broodkorst in de middag, dat moet ik even gaan bekijken. Bij m'n oudste wel de granen gedaan toen, maar spelt is net ff wat beter te verteren.

5. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ze krijgt 's ochtends een fles met daardoor 3 á 4 schepjes bambix. Eerlijk gezegd hebben we meteen 3 schepjes gedaan, maar kan me idd voorstellen dat je opbouwt.
    Binnenkort willen we beginnen met een bordje pap. Fruit/groente eet ze ook prima van een lepel, dus pap hopen we ook. Dan worden het 6 á 7 schepjes op 200cc melk.

6. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Wij zijn rond 6 maand begonnen met fijne granen pap, gewoon uit een bordje. Duurde denk ik een maand ofzo voordat ze meer dan de helft op at :)

Deel Deze Pagina