Ik heb woensdag getest met de kv2v5. ( let niet op mijn banner want werd verleden maand erg vroeg ongesteld en heb het nog niet aangepast ) Nu kreeg ik terwijl de test doorliep eerst de test streep erg licht en toen de c streep erg donker. Oftewel zwanger toch? Nu wil ik woensdag pas weer testen aangezien we dan grote boodschappen doen en tja van een test word je niet zwangerder Maar ondertussen ben ik erg aan het twijfelen de test ( ja heb hem nog steeds ) krijg ik niet op de foto ( met telefooncam) maar met het blote oog duidelijk te zien even dik als de controle lijn en hoef hem niet alle kanten op te draaien in het licht ofzo om de test streep te zien, alleen is hij grauwig lichtroze. Ik moest (ongeveer dinsdag/woensdag) ongesteld worden maar dan had het streepje toch donkerder moeten zijn? Of zijn de KV testen tegenwoordig erg licht van kleur? Ik twijfel me hier dus suf terwijl we woensdag zo blij waren. Ondertussen wel misselijk ( maar dat kan ook van me pms komen..) en borsten gevoelig ( maarja dat zijn ze altijd wel geloof ik rond deze tijd.. ) Wel heb ik steken in mijn buik af en toe ( naderende ongi of juist niet.. ) bleg Maar iemand hier dus een (vroege) test die een beetje grauw-roze was maar wel zwanger?
Kv testen zijn wel betrouwbaar geloof ik... Als je een streepje ziet ben je zwanger...en idd even testen wat dagen erna... Misschien heb je nog niet genoeg hcg in je bloed! Ik heb ook nog steeds krampen in mijn buik, en 100%zwanger Positief blijven
Ja zie mijn topic met foto's in ditzelfde subforum! Hoe donker of licht komt puur door hcg en dat maakt het ene lichaam sneller aan dan andere
een streep is een streep hoor! ik zou over een paar dagen nog eens testen, dan is je hcg verdubbeld gefeliciteerd!
Heb even naar jullie testen gekeken en die van mij lijkt er wel heel erg op de kleur is hetzelfde zeg maar als McSusan al is hij wel ietsje lichter zoals die van Love081986.. Nou woensdag nog een keer testen maar begin er heel langzaam in te geloven want ook nog steeds niet ongesteld. Ik hoop het zo!
hoi dat probleem heb ik precies het zelfde nu komt het mooiste ik deed in de ochtend een kv test eeeen heeeel licht streepje ik doe de clearbleu test er meteen achter aan de plus test en meteen bij het door lopen een plus zag ik meteen al staan toen was die nog niet eens bij de controle streep toen die helemaal was door gelopen stond die er nog dus de clearbleu was meteen duidelijk positief waarom blijft die kv test zo licht positief dan?????
Kijk even in mijn foto album , ook een reeks testen van kv 2v5 gedaan. eerste van 23-08 is vermoedelijk zo'n 4 dagen voor NOD en was ook (voor mij) een twijfelgeval. De ZP'ers waren er heel duidelijk over .. en ze hadden gelijk. 3 dagen later had ik een hele duidelijke. Succes! Ben benieuwd naar de test. X Joyce
Hier ook: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/63515-albums10559-picture64406.jpg Denk dat het wel goed komt en dat ik je kan feliciteren!
Heb de camera terug en heb er even een foto van gemaakt. In het echt is hij wel duidelijker. Wat denken jullie nu?
nou meid gefeliciteerd je bent zwanger die is wel duidelijk hoor je zult zien als je hem over 2 dagen weer doet dan is die duidelijker
O hoop het zo! Heb al 2 wonderen maar tis zo lang geleden dat ik ook niet meer wie hoe het voelde de prille zwangerschap enzo. Kwa kwaaltjes nu: Heb wel het idee dat ik wat warmer ben? nouja zo voel ik me maar geen koorts.. Misselijk en ruik weer gekke dingen in me koelkast dat had ik bij mijn dochtertje ook extreem. ( of ik moet me koelkast eens onder handen nemen ) Gelukkig moet ik vanavond en morgen avond nog werken beetje afleiding en overdag houden de kids me wel bezig
Nou meiden het is zeker ik ben zwanger! Plaats morgen nog ff de test in het desbetreffende forum ga nu lekker met manlief genieten en dromen!