Moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MarjoleinART, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

We zijn net terug van vakantie en vanmorgen een franse clearblue gedaan. Ik zou volgens de telling vanaf ei 3 weken en 3/4 dagen zijn, maar cb gaf weer 1-2 aan, net als 1,5 week geleden. Ik maak me zo'n zorgen .... Ik ga morgen een kv test halen en kijken of die nog net zo donker is als zaterdag, blehhh, wat kan zwanger zijn mij toch onzeker maken .... Ik heb voor de rest geen bloed of ongi krampen, helemaal niks ... Weet iemand hier een antwoord op, hoe kan ik nog zo weinig hcg in mijn lijf hebben? En is het erg?

Groetjes Marjolein

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dus dan zou je dus nu 5,4 weken zwanger moeten zijn??

Wat kan is dat je met de test van 1,5 week geleden net op randje van aantoonbare hcg zat en nu net op het randje van de overgang van 1-2 en 2-3 zit (kan door teveel drinken voor het doen vd test etc)

Daarom hou ik niet can de cb digi met indicator. He kan zo misleidend en verontrustend zijn als de uitslag niet klopt met je termijn.
    Maar onthou dit! Het is maar een indicatie.... Gebaseerd op gemiddeld hcg opbouw en dit gaat gewoon niet voor iedere vrouw op. De een maakt snel hcg aan, en ander gemiddeld en weer een ander langzaam.

Een echo kan je duidelijkheid geven of de zwangerschap nog goed zit met bijv een kloppend hartje.

Testen met kv heeft niet veel zin want voor een opbouw te vergelijken moet je meerdere testen over meerdere dagen doen.
    Je zou kunnen bloedprikken op hcg en dan een dag of 3 later weer. Zo kan je zien of hcg voldoende stijgt.

Succes en niet te veel piekeren.

3. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Marjolein,

Helaas heb ik een mindere ervaring met indicators die bleven hangen op 1-2 weken. Na weken lang 1-2 weken aangegeven te hebben, heb ik een miskraam gehad. Wat natuurlijk nite wil zeggen dta dat bij jou het geval is, want jij zit op de grens van die weken!

Nu ben ik zwanger en worden de teststrepen flink donkerder en ben niet in de verleiding gekomen om een indicator te doen, want ik maakte mezelf helemaal gek! Ik weet precies hoe je je voelt.

Groetjes

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Maak je niet gewoon wat minder snel hcg aan?
    Dat kan toch ook?? Ik zou inderdaad een andere gaan halen want van die cb testen word je alleen maar onzeker!
    Sterkte

5. Ik heb vandaag miskraam gehad :( was toch nietbgoed dat er 1-2 stond :(:(:(
    Bedankt voor de reacties

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

He meid, wat rot voor je, heel veel sterkte.

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik ken het heb ook net een miskraam gehad veel sterkte

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9