hallo dames verloskundigen, ik heb even een vraagje. wij zijn nu in onze 4e ronde en deze ronde is een beetje vreemd. 16 september was de 1e dag van mijn ongi en met ovu testen was mijn ei mooi rond dag 15, mijn ongi had gisteren moeten komen. nu het volgende, na 9 dagen na mijn ei roze bloed, zou innesteling kunnen zijn. afgelopen zondag (10 oktober) bloed, dus ik dacht dit is niet goed. rest van de dag bruine afscheiding en dat ging nog een paar dagen door. gisteren (14 oktober) weer bloed in de ochtend dus ik dacht mijn ongi. nee dus, behalve even in de ochtend bloed verder alleen maar bruin..... vandaag bijna niets meer. test gedaan, omo wit. ik snap het dus niet meer! hebben jullie tips of verklaringen hiervoor? wel beetje misselijk vanochtend, maar dat kan ook wishfull thinking zijn. heb het idee dat mijn lijf me een beetje voor de gek houdt
hoi, je lichaam kan je zeker voor de gek houden. Als je graag zwanger wilt worden kan dat vaker gebeuren, kun je niks aan doen. Gewoon afwachten tot je ongesteld wordt. Wat dat roze bloed en dat bruine is geweest weet je nooit zeker, misschien een heel vroege zwangerschap die al snel is misgegaan, maar het kan even zo goed zijn dat het gewoon toeval is. Dat weet je nooit achteraf..... Wacht maar af op je ongesteldheid. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Neem je wel foliumzuur? Mirjam
jazeker, ik ben begonnen met foliumzuur voordat ik stopte met de pil. ik begrijp uit je verhaal dat die korte bloedingen inderdaad niet mijn ongesteldheid zijn geweest en dat die nog moet komen. ik wacht rustig af en als het te lang duurt neem ik even contact op met mijn HA. bedankt voor je antwoord!