hallo! ik heb een paar vragen! Ons mannetje krijgt 5x180 cc flesvoeding comfort ivm verborgen reflux! De reflux hebben we onder controle! Alleen begint ie sinds eer gister weer te donderden met de flessen. We hadden een Super mooi ritme, 06.00, 10.30, 14.30, 18.30, 22.30. Maar sinds eer gister is het weer mis en komt ie veel eerder! Rekken lukt even maar is geen doen want als meneer honger heeft, heeft ie honger! enig idee hoe dit kan en hoe ik dit weer 'normaal' krijg? ook heeft hij op de namiddag en avond veel meer honger! Net of wil hij dan een buffer opbouwen voor snachts. mag hij ook tussen door nog water met thee? Of krijgt hij dan teveel? Er wordt gezegd niet over de liter, geld dat voor het aantal ML water of voor de schepjes melkpoeder? gewoon water hoeft hij niet!! ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden! Bedankt in ieder geval! groetjes exciting
Beste exciting, Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevings- en bedrijfsrichtlijnen beantwoorden wij hier geen vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes Leonie Nutricia voor jou