help! 5 na 4 flessen

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Rowz, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowz

Rowz Actief lid

14 dec 2013
    122
    0
    0
    Hallo

Mijn dochter is 4 maand en 1 week oud. We zijn gestart met bijvoeden en vanaf vorige week overgegaam op 4 flessen. Haar schema voor die tijd zag er zo uit : 6-10-14-18-21:30 180 cc.

nu we dus zyn gestart met bijvoeding vind ik het lastig om de ochtendfles te vervangen door fruit.
    Om 6 u wordt ze wakker en bied ik 210 aan. Drinkt ze op en slaapt ze weer tot 10/10:30. Normaal gaf ik haar dan de fles. Nu geef ik haar fruit. Echter houd ze het dan 3 kwartier vol na het fruit(meestal een half potje) en heeft ze weer honger.
    Als ik haar dan de fles geef is de laatste fles erg vroeg (rond 6/7 u, en wordt ze om 4 uur wakker en heeft ze honger).

Ik probeer het te rekken tot 12 uur maar dit is vaak een drama en erg sneu. Hebben jullie tips?
    Heb ook water geprobeerd tussendoor maar ook dit helpt niet.
    Ohja en na elke fles slaapt ze vaak 3/4 uur dus het fruit later op de dag doen is ook geen optie.

Ps. Ze heeft reflux dus aub geen meningen over dat bijvoeden te vroeg is.

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hi Rowx,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,
    Samara - Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina