Last van hormonen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chanel, 13 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Hebben jullie soms ook last van jullie hormomen? Ik namelijk wel en schaam me hier een beetje voor. Als me vriend iets tegen me zegt en de toon bevalt me niet of de manier waarop hij het zegt wordt ik geirriteerdt! En niet z'n beetje ook wat niet echt goed is voor de sfeer. Vandaag was er de hele dag niks aan de hand tot dat we zijn moeder naar een feestje hadden gebracht. In de auto sloeg de sfeer een beetje om en thuis aan gekomen kwamen de irritaties bij mij weer. Nu zitten we apart van elkaar. Kan het gewoon ff niet op brengen om in zijn buurt te zijn.

Groetjes Chanel.

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Spreek me niet van hormonen.
    Ben helemaal van slag.
    Sinds de miskraam kan ik om alles huilen.
    Dit zijn dan wel weer andere hormonen als bij jou zwangerschap, maar dan zie je wel wat dat met je lichaam en vooral geest doet.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    helemaal herkenbaar,
    gister een feestje gehad (rijnsburgse boys zijn kampioen geworden).
    m'n vriend had voor de zoveelste keer te veel gedronken en is beneden op de bank in slaap gevallen, heb 'meen paar keer wakker gemaakt maar was niet aanspreekbaar, dus hij ligt er nog steeds.
    daar raak ik nu geiriteerd van!!
    weet nu al dat het geen gezellige moederdag word!

4. prizzy

prizzy Lid

12 mei 2006
    33
    0
    0
    purmerend
    nou als mensen vragen aan mijn vriend of hij een 2e wil hoor je meteen neeeeeeeeeeee!!! ik ben nu 37 weken zwanger en ik ben een monster ,hij kan niks goed doen bij me en ik raak echt geiriteerd van het getik met zijn vingers ,ik wil ook niet echt aangeraakt worden door hem want als hij dat doet heb ik meteen de kriebels ik hoop ook dat het echt weg is als ik eenmaal bevallen ben want ik was nooit zo en ik weet dat ik er niks aan kan doen mar ik vind het ook wel zielig voor hem .ik heb vaak last van huilbuien door dat. tot 10 tellen helpt ook niet....... arme kerels!!

5. petra27

petra27 Lid

11 sep 2005
    67
    0
    0
    Ik heb er ook heel veel last van. Hij mag niet bewegen of hij werkt op mijn zenuwen. Ik ben constant aan het vitten. Gisteren zei hij dat hij hoopt dat ik weer een beetje normaal zal doen als ik bevallen ben, want dat dit het toch niet is. Ik hoop het ook, want ik zie hem graag en wil niet dat er aan onze relatie een einde komt, zeker niet met het kleintje dat er binnenkort zal bij zijn.
    Voor mij is de zwangerschap een echte relatietest, maar zo zullen er nog veel komen hé, als het kleintje opgroeit.
    het komt wel goed
    Groetjes

6. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Bij mij begon het pas ECHT na m'n bevalling!
    Kan nu nog niet normaal doen..........

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Oh die vervelende hormonen.. jak!
    Heb er ook ontzettend veel last van!

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb er ook veel last van. Ben erg gauw geirriteerd en huil snel. Komt misschien ook wel omdat ik zo moe ben steeds en omdat ik de hele dag misselijk en slap ben, dat komt mijn humeur ook niet ten goede.... nou ja hij moet er ook maar wat voor over hebben hoor (heeft hij ook) T gaat wel weer een keer over... Misschien pas over een maand of 7 maar goed, wat is 8 maanden op een mensenleven...

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff gelukkig ben ik dus niet de enige die last heeft van me hormonen! Maar soms is het wel heel vervelend, hoop echt dat het na de bevalling weg is of minder wordt. Ook heb ik net als jullie dat ik een stuk sneller ga huilen. Konden we mannen maar voor een dagje in ons lichaam stoppen. Dan zouden ze voelen wat wij dan op z'n geirriteerd moment voelen. Maar aan de andere kant is het voor mannen denk ik ook wel moeilijk als we last hebben van hormonen.

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dat denk ik ook wel, zij moeten al ons gezeur ook weer aanhoren.... en ik ben echt gauw kwaad nu, terwijl er anders bijna nooit ruzie is... nu kan ik al boos worden om de afwas....

11. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Tja die hormonen zijn soms echt lastig :(

12. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    hihi, zie mijn reactie!
    Ik ben echt fluitend door m'n zwangerschap gekomen, nergens last van, zelfs niet van de hormonen (ok, beetje harder huilen bij een zielige film).
    Maar sinds ik bevallen ben, is het echt drama! Heb volgens mij alles opgespaard tijdens m'n zwangerschap en kan nu dubbel genieten :rolleyes:

13. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Poeh, hormonen! Nou die doen in mijn geval niet veel goeds! Emotioneel en lichamlijk gezien niet....Tjeej wat ben ik een emo-doos!
    Ik hoop dat dit na de bevalling toch wel weer wat weg trekt, want ik kan soms niet eens normaal iets zeggen of duidelijk maken, zonder tranen...

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

pff dat belooft nog wat :(

job merkte vandeweek al op dat ik met pil toch stuk makkelijker in de omgang ben

ben ik notabene niet eens zwanger

*zucht*

15. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wij vrouwen hebben sosm wel pech zeg. Je wordt ongesteld, ben je zwanger krijg je soms last van je hormomen. Of je krijgt er last van na de zwangerschap. Mannen hebben het best wel makkelijk.

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

ik heb er ook zo`n last van..... van de week schrok ik ergens van en kon een uur lang m tranen niet bedwingen! als ik iets zieligs hoor ofzo moet ik ook huilen! nou voordat ik zwanger was huilde ik vrijwel nooit! :cry: :cry: :cry:
    merk inderdaad ook dat ik naar anderen toe snel geiiriteerd ben!

x

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb tot nu toe nog niet erg veel last van tranen. Maar ik merk wel dat als ik 's avonds in bed lig lekker wil gaan slapen en niet nog al dat gefriemel aan me lijf wat ik eerst heerlijk vond.

Mijn vriend kan soms ook zo'n lekker opmerking maken van het zit tussen je oren dat je moe en misselijk ben hij doet het puur om een beetje te pesten. Hij heeft het al 2 dagen niet meer gedaan omdat ik van het weekeinde zo boos ben geworden dat hij dacht van o dit komt nooit meer goed haha hij had me nof nooit zo kwaad gezien dat hij er zelf een beetje bang van werd. Zo laat het hem nog maar een keertje zeggen hahahahaha.

18. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Me vriend zegt nu ook niet meer zo snel dingen om me te pesten, hij weet dan dat ik boos wordt. En ik heb ook soms dat ik van zielige dingen moet huilen.

Deel Deze Pagina