Hoi, Ik had graag eens geweten welke zwangerschapstesten er allemaal bestaan... Z&K, KV, MatCare, CB,... en vooral wat de GEVOELIGHEID is.... Kan er mij iemand helpen? dankjewel
Heb altijd goede ervaringen met de wondfo (ofwel de kv/trekpleister) testen gehad. Nooit vals positief en ik testte er op 8dpo al positief mee! Echter vind ik dat ze de laatste tijd wat minder worden, heb namelijk de afgelopen 2 cyclussen 2x over een vals-posi resultaat gehad. Binnen de tijd verscheen er een mooie lijn. Wel nog wat licht, maar wel roze! Heb gezien dat ze nu een nieuwe verpakking hebben, dus hoop dat ze nu weer zoals van ouds zijn! De CB plus testen is niet iedereen even posi over maar daar ben ik juist weer heel erg over te spreken. Heb met die testen nooit last gehad van een vals-posi resultaat of indrogers.. Die testen zijn bij mij altijd wit gebleven als er niets was.. Oh en de digitale testen zonder indicatie hebben volgens mij meer hcg nodig, daar testte ik pas later posi mee als met de kv testen. Met de andere testen heb ik niet echt ervaring. Heb 1x de z&k gebruikt en die bleven gewoon wit als er niets was..
bij mn vorige zwangerschap heb de plustest van clearblue gebruikt, wist niet eens van het bestaan van anderen af. Ik heb best wat testjes versleten en ik ben nooit misleid. Ze bleven gewoon wit als er niks was en pas toen ik zwanger was een duidelijk kruis. Maar... was toen achteraf al 8 weken, dus dan is er ook weinig twijfel meer natuurlijk Nu de tests van kv gebruikt en die bleven ook spierwit bij geen zwangerschap bij mij, maar lees hier wel andere dingen. Die is ook best gevoelig, ik weet nooit wanneer mn nod is, maar ik denk dat ik nu wel voor nod getest heb eigenlijk. Verder geen ervaring.