Ongerust door bruinverlies op 5,5 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by 1979kik, Sep 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hallo
    Enkele dagen geleden had ik enkele petieterige bruine druppeltjes in mijn bandje, ik vermoed dat dit na de grote WC was..
    Maandagavond ook een beetje maar dat was na het sporten.
    Gisteren moest ik echter een half uur goed doorstappen van mijn wagen tot een vergaderlocatie en daar merkte ik in de pauze een echte vlek bruin in men bandje.
    Ik moet jullie niet vertellen dat ik heel de dag met de schrik heb gezeten, elke pauze naar de WC hollen.
    Was het nog met black light( het was een openbaar gebouw in een moeilijke buurt blijkbaar tegen drugspuiters maar grrrrrr ik zag natuurlijk niet wat ik moest zien of het bruin of rood was...wat zijn de kansen dat je op zo een momenten op zo een wc zit :()
    Heel de dag geen bruinverlies meer gehad maar ik moest natuurlijk teurg een half uur stappen richting wagen en savonds terug bruin, wat meer vloeibaar en ook wat buikpijn.
    Men gyne zegt dat ik me geen zorgen moet maken zolang het niet rood wordt. Nu ik me wat rustiger houd maw geen lange staptochten of sporten stopt het bruin, buikpijn heb ik ook niet meer.
    Omdat ik zo bang was heb ik terug een zwangerschapstest gedaan en dat was vette streep, men borsten zijn ook nog gevoelig.

Ik loop zo op de tippen van men tenen, continu het gevvoel dat het elke moment kan misgaan.
    Doordat het men eerste zwangerschap is met(voorlopig) amper symptomen én bruinverlies ben ik even het vertrouwen kwijt.
    kunnen jullie mij even oppeppen?
    dikke knuff

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hey meid,

Ik heb helder rood bloed verloren met 6 weken. En kijk mijn banner. Probeer vooral te genieten (ook al weet ik dat dit heel moeilijk is) en blijf moed en hoop houden. Bruinverlies kan duiden op een innestellingsbloeding. Dit is niet erg en hoort bij de zwangerschap.

3. Aecatz

Aecatz Actief lid

Apr 2, 2009
    276
    1
    0
    Hier nog 1 met 5 weken helderrood bloedverlies met krampen. En met 8 weken ook nog eens helderrood bloedverlies waarvan ik helemaal onder zat.

Vergeet niet dat jouw vagina en baarmoedermond nu extra doorbloed zijn. Zelfs na het vrijen kun je weleens iets vloeien of bruin verlies hebben. Het schijnt geen kwaad te kunnen. Soms houdt het zelfs een paar daagjes aan.

Pas als je helderrood bloedverlies hebt met stolseltjes zou ik toch snel je verloskundige of huisarts bellen. Vaak zeggen ze dan dat je moet afwachten en soms mag je komen om een echo te maken om te kijken of je vruchtje er nog zit.

Verder is het gewoon echt afwachten, hoe vervelend dat ook is.

Veel sterkte en succes met je zwangerschap!!!

Share This Page