In het begin echt maar 1 keer een halve toen hij prikjes had gehad en hoge koorts kreeg en heel pijnlijk ging jammeren. Toen heel lang niet want ik vind het eigenlijk niks. Tot hij steeds erge pijn leek te hebben, wederom hoge koorts, had hij oorontsteking. Toen dus 3 in 24 uur een paar dagen. Ik zelf neem overigens wel af en toe ibrufen. Met name als ik hele heftige koortslip heb (toevallig had ik dat vorige week weer) dan heb ik het niet over één blaasje maar echt mijn lip van links naar rechts volledig onder de gevulde blaren. Dan heb ik best wel pijn, hoofdpijn alles en dan neem ik er ook zo 3 a 4 op een dag. Dus ik ben er niet heel makkelijk in maar als het nodig is dan vind ik het prima ter verlichting.
Mijn dochter is in het eerste jaar niet ziek geweest, wel wat last van tandjes etc, maar niet zo erg dat we haar zetpillen moesten geven. Ze heeft nu 1x griep gehad en 1x een zetpil voor het slapen. Ik ben zelf trouwens ook niet van de paracetamol.
1 uk is(nog) weinig ziek, verkouden 5 de ziekte.in de nacht dat hij een zetpil heeft gehad schreeuwde hij juist alles bij elkaar, noem het toeval maar als het niet nodig is gebruiken we het niet. Uk piept ook niet snel of is snel weer goed wanneer je hem vast hebt en wiegt.bij tandenpijn veel het tandvlees masseren.
Wij hebben zo'n beetje eigenhandig de producenten van paracetamol in leven gehouden met ons verbruik hier... Wekelijks oorontstekingen op een gegeven moment, waarvoor 4 keer per dag een zetpil. Ging heel hard dus, haalde hier elke week 3 doosjes op een gegeven moment
Ik gok 11-15. Hij heeft rs virus gehad met 3 maanden en zesde ziekte met 7 maanden waarbij hij erg hoge koorts had. Daarna nog een x of twee ziek geweest en toen zetpilletjes voor de nacht gegeven om hem net even wat beter te laten slapen. Ben zelf ook vrij terughoudend met het geven (of zelf nemen) van paracetamol, maar er zijn momenten dat bij er toch beter bij gebaat is.
Bij de oudste 0, die was gewoon nooit ziek en had ook niet enorm last van tandjes. Bij de jongste ben ik de tel kwijt, denk nu stuk of 8 a 10? Ze is om de haverklap ziek geweest, reageerde heftig op vaccinaties, heftig waterpokken gehad, veel last van tandjes... Edit; 8-10 kan niet kloppen, eerder 15...
Ik heb meer dan 20 gekozen en het zijn er echt veeeeel meer.... Door oorontstekingen, koorts, ziek zijn, heeeeel veel last van tandjes slaapt hij met periodes niet. De pm is dan echt nodig hem een iets comfortabeler gevoel te geven...
Hier al 20 in 1 week. Fikse oorontsteking gehad, ze had gedurende bijna een week wel de maximale dosis nodig. En ook met koorts, tandjes en een keer na de vaccinatie. Dus ik denk wel een stuk of 30? Is dat zo'n drama dan?
Nu al een hele tijd niet meer eigenlijk, maar ik denk het eerste jaar wel rond de 20 hoor. Bij ziek zijn, koorts na prikjes en erge tandjespijn, dan zit je daar best snel aan.