nou ja ik moet wel eerlijk bekennen dat ik na de geboorte van mijn dochter pas de vader van mijn zonen heb ontmoet... mysterie opgelost! In geval van willem alexander had moeder natuur denk ik besloten die fout niet nog es te maken
Pfffff wat een heerlijk onozelig onderzoek is dit toch weer. Wij, knap? Hahaha dacht het niet. Wel drie knappe dochters!
dan zijn mijn ouders wel een super knap koppel met 5 dochters zelf zitten we er tussen in. dochter en een zoon. vast de beauty van mama die het heeft gedaan haha
in mijn omeging heb ik heel veel lelijke koppels maar die krijgen steeds meisjes Ze willen een jongen en daarom gaan ze ook door met baby' s maken
Oh, ik kende al wel het 'onderzoek' waar uit bleek dat minder aantrekkelijke ouders vaak juist mooiere kinderen voortbrengen... Vond ik ook al zo raar (nu helemaal, want wij hebben echt een ontzettend knap jongetje geproduceerd, dus wat zou dat over ons zeggen...?), maar deze spant toch wel de kroon, denk ik. Maar goed, dus weer een onderzoek dat er op wijst dat man en ik toch niet heel aantrekkelijk zijn. Oh well, ik ben getrouwd, dus kan mij het schelen, hahahaha!
Oh geweldig! Ik heb gewoon een jongenstweeling gekregen. Hoe lelijk moeten mijn man en ik wel niet zijn . Mijn theorie is dat onze extreem knappe kinderen straks een heleboel dochters gaan produceren. Is de boel toch weer in balans, haha.