Inmiddels alweer 27 weekjes zwanger, gaat de tijd toch snel! nog maar 13 weekjes! Wie begint er nu ook (al) met aftellen?? of vanaf wanneer zijn jullie begonnen? ik kan niet wachten op mijn kleintje!! <3
Nou ik doe lekker met je mee hoor. Ik ben stiekem ook al begonnen met aftellen. Nog 8 weken tot m'n verlof en nog ongeveer 12 weken tot m'n uitgerekende datum. Ik kan gewoon ook niet wachten tot ik de kleine in m'n armen heb. In feite zit 2/3e van je zwangerschap er al op dus heb je het grootste gedeelte achter de rug.
Haha jaaaa jij.snapt me! Heb je zelf een gevoel over wanneer je gaat bevallen of helemaal geen gevoel erover?
Goede vraag. Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Ik hoop de 40 weken te halen maar bij de 20 weken echo is een laagliggende placenta geconstateerd (die net bij/voor de baarmoedermond ligt). Over 3,5 week krijg ik een echo om te zien of de placenta met de bm mee omhoog is gegroeid zodat ik normaal kan bevallen. Mocht dit niet het geval zijn dan wordt het kindje eerder gehaald. Ook lag het kindje bij een vorige controle bij de vk in een stuit. Nu zegt dit in mijn termijn nog weinig had ik begrepen maar het ligt volgens mij aldoor al in een stuit. Ik voel het getrappel heel laag. Het komt niet hoger dan m'n navel. Dit kan trouwens ook door de placenta komen. Het is bij mij dus nog even afwachten. Heb jij een idee of je vroeg of laat gaat bevallen?
Ik doe mee.. Ik heb zwangerschapsdiabetes en de kleine zal rond de 38 weken gehaald worden, of ik ingeleid....ms een keizersnee, maar dat is nog lang niet aan de orde. Vooralsnog inleiding. Dus ik moet nog een weekje of 9 a 10............ Ben ook aan het aftellen hoor! Maar dat komt omdat ik door mijn BI gewoon niets meer kan. Heb zoveel pijn, ondanks 2 keer in de week bekkentherapie. Heb het idee dat heel mijn schaambot uit elkaar zakt bij elke beweging die ik maak. Voorheen zat het alleen in de omgeving van mijn stuit en SI gewricht. Nu wordt het dus nog weker, kan wel huilen van de pijn met momenten.
Ik doe ook mee. Ben dan ook pas over de helft, maar kan niet wachten totdat we deze spruit weer kunnen vasthouden. Zelf heb ik zo'n gek gevoel bij 34 weken. Geen idee waarom. Ga weer van een keizersnede uit. Gewoon zo'n gevoel (moedergevoel).
ik doe ook mee... ik ben al 1 dagje overtijd haha dus ik tel ook af nog max 2 wken... maar mag wel eerder hoor!!!
t irritante als j op zo'n punt als mij zit... je voelt elk pijntje en dingetje en denkt bij alles ZOU T IETS WORDEN? hahaha pfff zit mezelf soms gewoon in de weg met mn ideetjes
ja en t is bij mij de 1e dus je weet niet wat voor pijn je zoekt... + het kan nog s in rug en benen ook komen ipvbuik... dus tsja.. zie maar uit te vogelen wanneer het " iets" is ...
Ik ben ook al aan het aftellen, ookal hoop ik dat het nog minimaal 13 week blijft zitten!! Ik ben vooral naar mijn verlof aan het aftellen. Niet zoveel zin meer aan werken, dus nu nog 2 week dan 1 week vakantie en dan nog 2 week, dan heb ik vakantie/verlof en einde dienstverband! Zonne Bloem succes, en hopelijk laat het niet TE lang op zich wachten!
Ik tel ook graag mee af hihi. Nu ook 27 weekjes zwanger. Kan niet wachten tot ik ons klein wondertje in mn armen kan sluiten! Nog 13 weekjes he, hoop dat de tijd net zo snel gaat als de weken tot nu toe dan schiet t wel op. Leef van week tot week Volgende week 3d echo van ons prinsesje dus dan kan ik ook al beetje zien hoe ze erui ziet, of ze op papa of mama lijkt he hihi... Ben zelf 2 augustus jarig en uitgerekend van de kleine op 1 augustus dus vind het echt spannend en ben erg benieuwd welke datum het uiteindelijk gaat worden. Zou echt bijzonder en speciaal voor ons zijn als ze ook op 2 augustus zou komen
Whahah jij begint lekker vroeg! Ik heb met mezelf afgesproken om te beginnen met 30 weken, dan is het een kwestie van 10, 9, 8, 7, etc. Nu alweer 34 en nog maar 6 weekjes.. gaat zo snel nu!!!
Precies..heb ik ook vast dan hoor. Je weet niet wat je te wachten staat, hoe het voelt, enz enz.. Wanneer moet je actie ondernemen..weet je ook niet.. Maaaar..bij jou kan het gewoon elk moment gaan gebeuren he..duurt niet lang meer.. Zou ook zo in spanning zitten.. En ik moet nog een weekje of tien haha..
Ik ben vanaf week 31 gaan aftellen . Tel nu nogsteeds af, zeker omdat we vandaag te horen hebben gekregen dat onze uk kwa groei al op 40 weken zit.