aanvechten of laten gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Damay77, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik zou dat stukje 'wegens gebrek aan bewijs geen veroordeling' om laten zetten in onschuldig want je had bewijs dat je op je werk zat. Het klinkt nu of de waarheid in het midden wordt gelaten als ik heel eerlijk mag zijn.
    En samen met je buuf aangifte tegen hen doen, zijn ze nou helemaal om zich zo een openbare plek toe te eigenen? Sommige mensen hebben echt totaal geen greintje fatsoen.
    Gelukkig dat het geen nare gevolgen voor je heeft gehad.

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Euh ja, dit dus!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik sluit me bij je aan! :)

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Als dat gebeurt zijn hun de l*l, en dat zal de politie heb ook heus wel heel duidelijk maken dan.
    Dus tenzij ze graag zichzelf in de nesten werken zullen ze zich daarna heus gedeisd houden.
    en nee, de relatie met de buren wordt er niet beter op, maar die is nu ook niet goed toch?

zou zeker hun aanklagen als je sterk staat (en volgens mij sta je dat gezien je bewijs hebt dat je daar helemaal niet geweest bent), laat het ze maar voelen.

het is zo jammer dat iedereen tegenwoordig overal maar mee wegkomt want stel je voor wat ze doen....nee als zij wat doen terwijl er zo'n zaak loopt dan zijn hun flink de l*l.

5. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Niet zo laten. Normaal dekt je rechtsbijstandsverzekering dit of familiale. Wij hebben ook erg problemen met buurman, ook al dagvaarding gekregen ene. Maar wij hebben de zaak gewonnen, niet op rechtbank maar dankzij expertise. 4 experts erop gezet en allen hebben ze niks gevonden dat tegen ons speelt.
    Mensen kunnen zo onverdraagzaam zijn. Je buurmeisje kan foto's nemen van hoe de auto geparkeerd staat en haar honderd. Alles blijven melden aan wijkagent. Speelt allemaal in jullie voordeel.

6. Evientje

Evientje Niet meer actief

Zou dit idd ook doen. Nu wordt schuld in het midden gelaten terwijl met bewijs je onschuld is aangetoond!

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Vandaag een telefoontje gehad van de agente en zij legde uit dat het OM dit een beetje vreemd formuleerd maar dat je dat zinnetje anders moet lezen. Wij maken eruit op dat er geen bewijs is en ze het er als het ware, een beetje bij laten.
    Maar er word bedoelt: ik heb kunnen bewijzen dat ik het niet geweest kon zijn, DUS er is geen bewijs om mij te veroordelen.
    Ik kon geen aangifte doen tegen valse aangifte. Dat kon alleen justitie doen en zij zagen er niet zoveel in. (Oftewel, teveel, werk).
    Volgens agente kon ik weinig doen. Enige wat overbleef was smaad maar ze hebben mij alleen bij de politie "zwart gemaakt" en niet in het openbaar.(tenminste, zover ik weet:D)
    Die gasten zijn kort geleden nog een keer opgeroepen op verhoor en hier zijn ze geconfronteerd met hun aangifte. Ze waren nu met een andere tijd op de proppen gekomen en daar trapten ze bij politie en justitie helaas dus niet in.
    Ze geloofden geen bal van het verhaal en er staat nu dus ook bij hun naam vermeld dat ze valse aangifte gedaan hebben.
    Case closed dus. Alleen heel jammer dat ze er verder niks mee doen.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Boeiend. Hier in Nederland ben je onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is. Gezien het hier niet bewezen is, is TS onschuldig.

TS, lekker laten gaan joh. Zij hebben zichzelf zwart gemaakt. Zo'n notitie bij de politie is niet niks en hier gaan ze in de toekomst nog wel last van krijgen.

Deel Deze Pagina