aanvoelen of het een jongetje of een meisje wordt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fantasy, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    bij ons zoontje wist ik eigenlijk meteen, het wordt een jongen. Geen idee waarom ik dat dacht, maar het was idd waar.

deze x denk ik een meid, kan ook alleen maar meisjes namen verzinnen! erg benieuwd of het deze x ook gaat kloppen.

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    heb al 3x van hetzelfde jongetje gedroomd, mijn voorgevoel zegt dus sterk een jongen. Nog 15 weken en dan weet ik of het klopt (heb trouwens al wel stiekem jongenskleertjes gekocht)

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had al voordat ik zwanger was het gevoel dat we ooit een jongetje kregen.

Toen op de chinese geslachtskalender gekeken en toen bleek dat daar ook een jongetje opstaat. Voor de rest denken mn moeder én mn oma dat het een jongetje wordt. (hebben ze snel even bekeken haha)

4. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Nu ik zo alle reacties lees, ben ik superbenieuwd of ons voorgevoel uitkomt! Tja, we kunnen het helemaal mis hebben en misschien denken we straks wel dat het een jongetje wordt!
    Ik heb ook al lopen grappen over mijn bevallingsdatum. Ik ben namelijk in de dertiende ronde zwanger geworden, dertien september was de eerste echo, dus ik noemde 13 april als bevallingsdatum, dat zou grappig zijn! Nu staat íe op de 18de april, dus het kan! :D

5. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Mijn vriend dacht ook een meisje en ik een jongen, maar mijn vriend heeft gelijk gekregen en ik dus niet! Nu denkt hij weer een meisje en ik gok er maar niet meer op en zie het over een aantal weekjes wel....

Deel Deze Pagina