bij ons zoontje wist ik eigenlijk meteen, het wordt een jongen. Geen idee waarom ik dat dacht, maar het was idd waar. deze x denk ik een meid, kan ook alleen maar meisjes namen verzinnen! erg benieuwd of het deze x ook gaat kloppen.
heb al 3x van hetzelfde jongetje gedroomd, mijn voorgevoel zegt dus sterk een jongen. Nog 15 weken en dan weet ik of het klopt (heb trouwens al wel stiekem jongenskleertjes gekocht)
Ik had al voordat ik zwanger was het gevoel dat we ooit een jongetje kregen. Toen op de chinese geslachtskalender gekeken en toen bleek dat daar ook een jongetje opstaat. Voor de rest denken mn moeder én mn oma dat het een jongetje wordt. (hebben ze snel even bekeken haha)
Nu ik zo alle reacties lees, ben ik superbenieuwd of ons voorgevoel uitkomt! Tja, we kunnen het helemaal mis hebben en misschien denken we straks wel dat het een jongetje wordt! Ik heb ook al lopen grappen over mijn bevallingsdatum. Ik ben namelijk in de dertiende ronde zwanger geworden, dertien september was de eerste echo, dus ik noemde 13 april als bevallingsdatum, dat zou grappig zijn! Nu staat íe op de 18de april, dus het kan!
Mijn vriend dacht ook een meisje en ik een jongen, maar mijn vriend heeft gelijk gekregen en ik dus niet! Nu denkt hij weer een meisje en ik gok er maar niet meer op en zie het over een aantal weekjes wel....