Meiden, ik zit even met een probleempje en ik hoop dat jullie mij goede raad kunnen geven! Ik heb gisteren mijn 10e provera tablet ingenomen. Alleen heb ik vanaf 1e kerstdag last van licht bloedverlies. Niet heel heftig ofzo, geen echte ongesteldheid. Ik heb in de bijsluiter gelezen en een bijwerking kan zijn vaginale bloedingen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het ook kunnen dat dit het begin van mijn ongesteldheid is? De vorige keer waren de eerste 2 dagen van mijn ongesteldheid ook heel rustig, de derde dag was het heel erg. Maar de vorige keer werd ik op de vierde dag zonder provera ongesteld. Wat zou dit kunnen zijn en wanneer met clomid beginnen? Liefs, Marit
Had ik gisteren toen was ik op dag 9e. Moet je je niet druk over maken. Ik moet met clomid altijd op dag 2 beginnen als het goed is staat dat op je sticker die ze op het doosje plakken. Of bedoel je wanneer je nu dan moet beginnen? Ik had vorige de eerste dag een druppeltje maar kwam verder niks dag 2 begon het en heb ik op dag 3 geslikt.. dag 1 vond ik niet echt ongesteld.