Ik ben nu 13 weken zwanger, en verder gaat het heel goed, ik heb van mijn vorge relatie een mooie meid op de wereld gezet inmiddels 3 jaar. mijn vriend heeft zoiets van wij hebben een meid dus nu een jongen zijn moeder heeft 2 jongens op de wereld gezet en 1 meid, dus hij zegt dat het per generatie gaat, mijn persoonlijk maakt het niet uit wat het word als het maar gezond is. alleen was hij naar de stad geweest en had hij kleertjes gekocht maar wel voor een jongen dombo ook haha we weten dus nog niet wat het word. stel je maakt een echo en veel mensen zeggen het word nu een jongen je doet het niet bewust maar toch stel je er een beetje mee in. maar dan blijkt het een meid te worden of ben je dan teleur gesteld of was het gevoel dat je had wel goed, mijn gevoel zegt ook dat het nu een jongen word, maarja zeker is pas als we de echo hebben gehad natuurlijk. mijn vriendin is nu 16 weken en ze konden al zien dat het een jongen zou worden. konings gezind dus heel leuk. hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Mensen maak fouten, ook dokters en echoscopisten. Maar er word vaker verkeerd gekeken bij meisje wat een knul blijk te zijn, dan andersom. Waarom heeft je vriend nu al jongenskleding gehaald..? Als mijn mannetje dat zou doen, zou ik haast bang zijn om straks een meid te krijgen want dat vind ik wel erg voorbarig Ik neem aan dat een meid net zo welkom is, ook bij je vriend..!?
hij heeft een buin vesje gekocht met een broekje en volgens mijn kan dat een meisje ook wel aan voor mijn maakt het niet uit.
Lijkt me erg voorbarig. Hoorde maandag wel dat als je al 2 zonen hebt de kans op nog n zoon erg groot is. Maar dat het per generatie gaat...nog nooit van gehoord en lijkt me ook niet echt reel. Bij mijn ex zn moeder waren het 7 meiden....wij samen hebben 2 jongens. Dus dan zouden wij de uitzondering zijn die de regel bevestigt?
Hier is het erg verschillend.. me vriend heeft een dochter... en in mijn familie zijn het allemaal heren.. Mijn familie zegt graag een meid.. en me vriend zegt dan neeee een ventje... Maar we halen echt nog geen spullen voor een meid of jonge... we wachten netjes af wat het gaat worden.. en wij zijn met alles blij. Maar het is wel lachen dat die gekke strijd hebben om wat het gaat worden.. terwijl het mij niets uit maakt.
Bij ons thuis waren het allemaal dames, mijn oudste zus heeft 2 jongens gekregen, de middelste zus 2 meisjes en wij een jongen en een meisje. Mijn man komt uit een gezin van 5 jongens.. Tja denk dat je daar geen rekening mee kan houden. Tis maar net wie het snelste kan zwemmen
en over verwachten wat je krijgt: Mijn voorkeur ging in eerste instantie toch wel uit naar een meisje. Echter vond ik dit best eng, wat als het tegen zou vallen als het een jongen zou zijn? Diverse mensen om me heen hadden het gevoel dat het een jongetje zou worden, dus ik begon me zelf hier al helemaal op voor te bereiden (ook om mezelf te beschermen misschien). En toen bleek het bij de echo een meisje! Ik had verwacht dat ik dan helemaal uitbundig blij zou zijn. Maar eigenlijk valt dat wel mee. Het is goed zo, ik ben blij en gelukkig dat zeker wel. Maar dusniet de juich-reactie die ik verwachtte. Misschien komt het wel omdat het zowiezo allemaal zoooo speciaal, zo'n wonder is! Ik weet het niet... Maar het voelt gewoon rustig, kalm, gewoon goedzo. en over die generaties: daar geloof ik ook niets van
Ik heb nog nooit gehoord dat het per generatie word bepaald?! Wij willen niet weten wat het gaat worden en als ik het meerendeel van mijn omgeving moet geloven is het een jongen, dat is mjin gevoel van begin af ook geweest maar als he een meisje is vind ik het ook super! Het maakt mij niks uit. Ik heb inmiddels wat inkopen gedaan en een hoop neutraal gehouden en een pakje voor een jongen en een voor een meisje!
Hier is het verdeeld. In mijn familie allemaal meiden en bij mijn man allemaal jongens. Heb 2 meiden ,1 jongen en binnenkort nog een jochie.
Mijn vriend komt echt uit een meisjesgeneratie zal ikmaar zeggen, haha. Ik had zelf heel sterk het gevoel dat ik met hem een meisje zou krijgen. Ik had ook heel sterk het gevoel dat ik snel zwanger zou zijn en dat is waar. Ik zie mijn vriend gewoon eerder met een meiske op de arm lopen dan met een jongetje Misschien moet je je dat eens voorstellen... Mij maakt het helemaal niets uit. Maar toch ik zit nu De Daltons steeds te kijken en denk dat lijkt me ook leuk hoor, een paar knullen. Ben zelf nooit echt een meisjes-meisje type geweest. Klein beetje tomboy. Maargoed, ik kan net zo goed een meid op de wereld zetten die wat trekjes van mamma heeft Het maakt me echt niks uit. Ik vind het spannend en een mooie verrassing. Kijken of ik echt mijn intuitie gevoeld heb.
Ik durf ook niet te zeggen dat het generatie bepaald is. Maar ook hier "toeval"? denk ik dan Mijn schoonouders kregen eerst een meid en dan een jongen. Mijn ouders kregen eerst Mij en toen een jongen en toen nog een meid. Ik kreeg als eerste ook een meid en daarna een jongen en toen nog een zoon Zoals je ziet is het bij mijn schoonouders, ouders, en wij zelf...eerst meid en dan jongen Als ik er over nadenk vind ik het wel heeeel erg toevallig Alleen werd mijn derde geen meid zoals bij mijn ouders maar nog een jongen
maar een 2ling zit dat al b.v niet in de fam. ik weet hiet hoor daarom vraag ik het aan jullie, ik heb nu een meid en vind het echt geweldig het maakt ook niet uit voor ons wat het word, maar hij denkt als hij dat heeft dat het wel een jongen word ik moest wel lachen erom, zij moet lache als het een meid word. hij zegt kan die straks mee naar voetbal en mee vissen en shopen met paps haha ik weet ook wel dat hij graag jongen
kunnen meiden toch ook? ik ging ook mee vissen en zat op voetbal anywayz, misschien staan er online een paar onderzoeken hierover.