Begeleiding UWV tijdens Ziektewet

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door dezelfde, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Eind vorig jaar werd mijn contract niet verlengd en ben ik ziek uit dienst gegaan. Het UWV heeft op basis van een telefoongesprek besloten dat ik in aanmerking kom voor de Ziektewet, gelukkig!
    Toen ik nog in dienst was, heb ik regelmatig een bedrijfsarts bezocht. Maar bij het UWV heb ik nog geen oproep gehad voor een arts. Toch merk ik dat langzaam de behoefte krijg om met een arts oid te praten, ook in het kader van reïntegratie (het gaat heel langzaam wat beter met mijn gezondheid, dus ik begin weer een beetje aan werken te denken: stapje voor stapje).
    Op de website van het UWV lees ik dat ik een reïntegratiebegeleider zou moeten hebben... maar ik weet van niks! Hoe moet ik dit aanpakken?

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

#2 UWV, 17 feb 2016
    Laatst bewerkt: 17 feb 2016
    Beste dezelfde,

Wat fijn dat het langzamerhand iets beter met je gaat.

Je geeft aan dat je graag een gesprek wilt om de mogelijkheden van re-integratie te bespreken. Dit is natuurlijk altijd mogelijk. Je kan hiervoor bellen met 0900 9294. De collega die je aan de lijn krijgt kan er voor zorgen dat je hierover door je contactpersoon wordt teruggebeld.

Met vriendelijke groet,

Yvonne
    UWV Webcare Team

Deel Deze Pagina