Hallo!! Mijn man gaat over 2 week op vakantie naar zijn familie. En hij wil dan de oude kleertjes van mijn zoontje meenemen. Om zoveel mogelijk mee te kunnen nemen, willen we het in van die vacuumzakken doen. Ik weet dat het flutdingen zijn, maar het gaat er gewoon dat we zoveel mogelijk over kunnen vliegen in 1 koffer. dus ze hoeven maar 1 keer te werken. Waar kan ik deze kopen en het liefst zo goedkoop mogelijk!
Heb je dan ook rekening mee gehouden dat je ze op de terug weg ook weer vaccuum mee terug moet krijgen, ik bedoel thuis kan je ze met stofzuigen leegzuigen, maar op vakantie ??
Bij de blokker (dit zijn trouwens best stevig, dus die kun je vast vaker gebruiken). En bij de action heb ik ze ook wel eens gezien.
Ik heb ze ook bij blokker gekocht en daar had je geen stofzuiger voor nodig, was met een speciale sluiting en door het op te rollen ging de lucht eruit
Ohh kijk aan wibra krantje ik ga meteen kijken.. Klopt de kleertjes blijven daar, dus er komt een redelijk lege koffer terug!!