Vraaggie... Je baarmoedermond, zo voor en rond je eisprong, kan het zijn dat ie dan een beetje open staat?? Thanx maar weer!
geloof van wel, maar er is ook een topic over, ff met de zoekfunctie kijken, is heel duidelijk.. veel klusplezier
als je hieronder op de site klikt zie je verschillende fotó's van hoe je baarmoedermond er in verschillende fase's eruit ziet. beter om het niet te bekijken als je net lekker een broodje aan het eten bent... http://www.gardenoffertility.com/cervix.shtml
Smoekie, bedankt voor de link. Heel interessant. En ach ja... om eerlijk te zijn heb ik mijn baarmoedermond ook al eerder zo gezien. moest biopten laten nemen ivm uitpuilend baarmoederslijmvlies en toen had ik een camera naar binnen geschoven gekregen en had ik een breedbeeld-tv naast me staan... :-D Best grappig en interessant om te zien.
ja ik weet het meid, weet precies hoe het eruit ziet, maar van een ander vindt ik het toch weer anders hahahahahh tijdje geleden nog gehad (slijmvliesontsteking) maar t blijft interessant om mee te kijken... maar op deze foto's zie je het toch wel duidelijker..