Apple tv?

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.630
    1.443
    113
    Wie heeft er een Apple tv? Wij hebben er 1 gekocht om boven tv te kijken, want daar hebben we geen kabel.
    Maar het signaal is zwak, de uitzendingen haperen.
    Hoe kan ik dat verbeteren?

En wat kan je met Apple tv eigenlijk nog meer doen??

2. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Wij hebben net onze Apple TV verkocht. Gebruikten hem niet veel.

We konden er o.a mee streamen met onze iPad. Dus alles wat je dan op je iPad doet, kan je op je tv laten zien. Ook mijn iMac werkte zo. Dus als ik de functie activeerde, kon mijn vriend op de televisie zien wat ik deed. Was wel handig als we vakantiefoto's wouden laten zien, bijvoorbeeld. Spotify speelden we er op af en we keken er Netflix op.

Kopen er nu een ander apparaat voor terug waarmee we wat meer kunnen :).

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij hebben ook een apple tv. Sinds kort google chrome en die gebruiken wij veel meer. Is ook veelzijdiger dan de apple tv. Hoe het komt dat het hapert bij jullie durf ik niet te zeggen.

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Misschien zou je het WiFi signaal boven moeten versterken.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wij hebben hem ook net verkocht.
    Gebruikten hem niet veel eerlijk gezegd

6. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier wordt die gebruikt voor airplay, Netflix, YouTube, iTunes match voor muziek, radio.

Geen idee waarom bij jullie het signaal slecht is. Hier hebben we er boven en beneden 1 en werkt boven prima eigenlijk

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij gebruiken hem eigenlijk alleen voor netflix. Maar dat gebruiken we wel heel vaak op de tv, dus ben er heel blij mee!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij gebruiken hem om vanaf de Mac of Ipad op onze gewone tv te kijken tv kijken. Ben er prima tevreden over.

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wij hebben zowel boven als beneden apple tv en gebruiken het dagelijks. We kijken eigenlijk geen gewone tv meer. we gebruiken veel uitzendiggemist/rtlxl en dat soort apps. Lekker vanaf de ipad/mac doorstreamen naar de tv en dan heerlijk reclameloos tv kijken! Of netflix, ook erg fijn, zowel voor ons als voor dochter.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Was ook mijn idee. Met een wifi repeater kun je het signaal vwrsterken. Hier ook 1 aangeschaft omdat het signaal van internet niet zo sterk was. Nu de wifi repeater gehaald en gelijk goed.

Anders een kabel trekken.

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.630
    1.443
    113
    Ik heb dankzij jullie tips het wifi versterkt. En ja dat helpt!!
    Voor iets anders dan tv kijken gebruik ik de apple tv alleen nog steeds niet.

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Fijn!

Deel Deze Pagina