Graag wil ik voor mijn 2 zonen studiefinanciering aanvragen. Inloggen op DUO lukt wel. Echter na aanklikken van de link om de stufi aan te vragen krijg ik een blanco pagina. Dit is bij beide kinderen zo en al twee weken. Zijn er anderen die hier ook last van hebben of die dat juist niet hebben en waarbij het aanvragen wel is gelukt?
Doe je het via de browser of via je telefoon? Indien via de browser: Druk op f12 klik op devtools openen (is niks engs) ga naar tab network en druk op F5 (herladen pagina) Waarschijnlijk zie je dan iets met rood staan. Klik op die regel en rechts komt er dan een tab bij. Daar staat een foutmelding en een URL. Als je telefonisch contact opneemt met DUO kan je die ook doorgeven. Dat maakt het zoeken vaak makkelijker dan "hij blijft leeg", een supportmedewerker kan doorgaans niet live op jouw scherm meekijken (er zijn wel tools voor) en kan het zelf vaak ook niet reproduceren. Niet alles op de DUO pagina werkt even lekker op de telefoon, dus als je het op telefoon probeerde raad ik aan het via Edge/Firefox nog eens te proberen.
Thanx. Via telefoon. Een is nu gelukt via Google ipv Safari. Bij nummer twee kwam ik tot halverwege. En nu ligt heel de site er uit. Lekker handig.