Hoi meiden, We hebben nog ruim de tijd, maar vorige zwangerschappen duurde het ook een poos voordat we dé naam gevonden hadden. Mijn man is nogal kieskeurig. Dus wie heeft er mooie aanvullingen op mijn lijstje? Dit zijn mijn namen, helaas zit er nog geen naam tussen die voor mijn man ook de wow factor heeft... We houden van korte, krachtige namen. Niet te populair maar als we de naam echt mooi vinden is populariteit niet echt een reden om er niet voor te gaan. En de naam wordt het liefst uitgesproken zoals je hem schrijft (dus geen onnodige h's, namen met Dj etc.) Dit is mijn lijstje tot nu toe: Meisjes: Evi Sara Nieve Tirza Liv Rubi Kensi Livia Lea Jongens: Odin Bodi Lex Kai Ezra Lev
Lena Lara Myrte Jente Flore Jula Romee Eva Diese Nora Amber Suze Yara Jade(Nederlands) Maite Vive Claire Ella Maud Elena Amelie Amy Daniek Mia Manon Jinte Bente Iris Lieke Jolijn Emily Floor Merle Marit Fay Elise Veerle Stella Madee Ilse Sanne Lana Jasmin Dex Melle Steijn Vince Mias Riff Axel Joas Stef Sil Vigo Duco Boaz Timo Flint Brent Jonah Jent Bjorn Tobin Reza Rowan Renzo Marcus Morris Dinant Lenn Tijn
Jaaa vind ik ook! Bodi is echt al jaren mijn absolute nummer 1. Bij onze middelste kreeg ik de naam er niet door, maar ik maak er nu een missie van om hem de naam net zo leuk te laten vinden haha. Maar ja, als dat niet lukt... Het moet wel echt een naam zijn waar we samen gek van zijn. @Hemeltjelief bedankt! Wat een lijst! Daar zitten wel een paar namen bij die ik eens aan mijn man ga voorleggen!
Oke, onze lijstjes zijn vrij vergelijkbaar, al weten wij inmiddels dat we twee jongetjes krijgen, dus ideeën vanuit ons lijstje. Dani Eden Ines Eline Charlie Isa Cleo Roxy Hannah Abel Joris Ward Alex Jarne Ward Cas Fedde Luut Jelte Morris Remi Ruben Tijn
Meisjes: - Vera - Ninte - Eva - Merel - Anouk - Jasmijn - Lotte - Myrthe - Niene - Suze - Lise - Célin - Anna - Rosa - Mabel - Romy - Senna - Ilse - Famke - Milou - Lauren - Leka - Lina - Indy - Romée - Elin - Fiene - Nieke - Ella - Fenna Jongens: - Ravi - Boaz - Robin - Lennart - Ilay - Jaïr - Rens - Jens - Allard - Pepijn - Niek - Marijn - Jasper - Jorn - Quinten - Levi - Edin - Senna - Casper - Tobin - Jasja - Hidde - Thijs - Daan - Ties - Rogier - Hugo - Mick - Nino - Silvijn