ik heb nu sinds een uur zoooo piep toon in mijn oor! word er nu al geiriteerd van! lijkt ook of ik minder hoor rechts nu. volgens mij is het begonnen toen ik net mijn neus snoot? heeft iemandd dit ook gehad dat het zolang duurt? of wat kan ik er aan doen?
Ja ik! Had het ook vanmiddag in mijn rechter oor, na een aantal uren was het ineens over. Hoop dat het bij jou ook zo gaat!
kan idd door snuiten komen, of vermoeidheid , of stress, of oorontsteking haha heel veel dingen dus. maar over het algemeen is het zo weer weg hoor. ik heb het regelmatig savonds bij mij dus vooral moe en wat stress af en toe.
Ik heb het momenteel ook al een aantal dagen. Soms is het weg, en ineens is het er weer. Heel irritant. Ik hoop voor jou en mij, dat het snel weer weggaat.
het oor van mijn vriend kraakt zo af en toe. dan gebruikt hij een paar dagen een neusspray (voor verstopte neus, dus niets speciaals) en dan is het over.
mijn piep is ook nog niet weg! wel minder heb ik het idee! ben ook verkouden en vanmorgen dacht ik dat mijn oor knoepte! hoop maar dat het daar mee te maken heeft