Hallo ik weet niet of ik het hier goed plaatst maar voel me niet op me gemak hiermee had 4 dagen geleden ongesteld moeten worden vanmiddag getest maar negatief morgen ochtend doe ik nog een test maar mijn vraag is kan een menstruatie een keer over slaan of kan het zo zijn dat ik een paar kilo ben aangekomen laatste weken dat hij nu uitblijft
Kan.. ik heb pcos. En heb soms een paar maanden een normale cyclus. En dan zomaar 100 dagen. Heb nu medicatie, dus nu netjes rond de 30 dagen. Kan ook zijn dat je je zelf zo gekmaakt en het uitblijft. Is het er over een weekje nog niet. Kan je altijd even de HA bellen. Succes
In je handtekening zie ik dat dit je derde ronde is. Ik neem aan na het stoppen met de pil? In dat geval kan het namelijk prima dat je cyclus nog 'op de hobbel' is.
Ben je 4 dagen overtijd na je langste cyclus van 33 dagen? Je eerste cyclus was 30, de tweede 33, voor hetzelfde geld is deze cyclus helaas weer langer dan 33 dagen...... Maar als je weet wanneer je eisprong geweest is of het in elk geval flink gezellig hebt gemaakt deze cyclus, is er uiteraard een kans dat je zwanger bent. Morgen inderdaad even met ochtendurine testen.