menstruatie blijft uit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prisje22, 25 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hallo ik weet niet of ik het hier goed plaatst maar voel me niet op me gemak hiermee had 4 dagen geleden ongesteld moeten worden vanmiddag getest maar negatief morgen ochtend doe ik nog een test maar mijn vraag is kan een menstruatie een keer over slaan of kan het zo zijn dat ik een paar kilo ben aangekomen laatste weken dat hij nu uitblijft

2. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Kan.. ik heb pcos. En heb soms een paar maanden een normale cyclus. En dan zomaar 100 dagen. Heb nu medicatie, dus nu netjes rond de 30 dagen.

Kan ook zijn dat je je zelf zo gekmaakt en het uitblijft. Is het er over een weekje nog niet. Kan je altijd even de HA bellen. Succes

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    In je handtekening zie ik dat dit je derde ronde is. Ik neem aan na het stoppen met de pil? In dat geval kan het namelijk prima dat je cyclus nog 'op de hobbel' is.

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Ik heb ook wel vaker een hele cyclus over geslagen. Vaak met veel stress

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ben al 2 jaar gestopt na me 2e miskraam wilde ik even rust met bewust proberen om zwanger te raken:)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben je 4 dagen overtijd na je langste cyclus van 33 dagen? Je eerste cyclus was 30, de tweede 33, voor hetzelfde geld is deze cyclus helaas weer langer dan 33 dagen......

Maar als je weet wanneer je eisprong geweest is of het in elk geval flink gezellig hebt gemaakt deze cyclus, is er uiteraard een kans dat je zwanger bent. Morgen inderdaad even met ochtendurine testen.

7. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hier alsnog ongesteld geworden nu veel buikpijn en met een dekentje op de bank

8. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ah jammer.

Deel Deze Pagina