Hallo dames, Eten jullie soms de maaltijdsalade van de supermarkt tijdens zwangerschap? Of doen jullie dat niet ivm twijfel over de versheid van de salade?
Ik eet het niet, maar dat is meer omdat als ik dan salade wil hem toch echt liever zelf was/snij/ samenstel. Ik twijfel idd ook wel eens aaan de versheid, maar dat deed ik voor mijn zwangerschap al hoor, niet nu ineens omgeslagen ofzo.
Bedankt voot je reactie. Ik heb soms trek van de garnalen salade van AH en die kan ik niet zelf maken. Maar ik heb ook twijfel.
Ja weet je, het wordt ergens gemaakt en dan staat het echt nog minimaal een paar dagen in de koelvitrine daar! Misschien optie om ergens bij een verswinkel zo'n soort salade te laten maken?
Ja hoor die eet ik nog gewoon. Je moet alleen even opletten dat je een salade hebt met een lange tht-datum, dan kan het prima (aldus mijn vk).
Ja wij eten ook gewoon de salades nog. Met vis at ik sowieso niet omdat ik geen lekkerder vis kan bedenken dan bij de visboer maar dat terzijde... Maar als we iets van spaghetti eten vind ik een Italiaanse salade van de AH erg lekker voor erbij. Vk zei als je voorverpate groenten neemt en het geurt vreemd je het beter niet kan doen maar met een ruime tht zit je meestal goed!
Ik eet ze ook gewoon hoor. Niet op de datum, maar als ze nog even houdbaar zijn vind ik het geen enkel probleem. Evenals salades in restaurants. Die eet ik ook gewoon.