Ik was vandaag op een site aan het kijken en zag de naam Ella. Mijn ex-buurmeisje en nog steeds buurmeisje van mijn ouders heet zo. Na enkele keren herhalen vind ik ze eigenlijk wel erg mooi en passen bij ons. Maar kunnen we dat nu wel doen?
Gaan jullie veel met haar om? Dan zou ik het persoonlijk niet snel doen. Als het enkel "goedendag, wat een lekker weer" buren zijn, zou ik het wel doen.
Ja hoor absoluut doen! Als het nu je eigen buren waren oke. Maar aangezien ze dat niet (meer) zijn....Ik zou echt geen rekening houden met de buren van mijn ouders!
Echt wel! Gewoon doen Mijn favoriete meisjesnaam is "Emma" (al sinds ik als jong meisje het gelijknamige boek van Jane Austen heb gelezen) en die staat nu steeds bovenaan de top 10 van de svb. Soms vragen mensen wel eens of mij dat tegenstaat, maar het kan mij niets schelen. Ondanks de populariteit wil ik mijn eerste dochter nog steeds Emma noemen! Helaas denkt vriendlief er anders over....
Ja hoor gewoon doen. Ton ik zwanger was van Julia vonden we die naam zo mooi. Alleen een meisje hier in de straat heet ook zo. We hadden en hebben wel contact maar niet heel intensief. Ik heb het toen gevraagd wat ze ervan vond als we onze dochter ook Julia zouden noemen. Ze vond het juist leuk!