Haha, onze dochter heeft een mooie manier gevonden om te leren lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nana33, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    ... en wel door achter een stoel aan te lopen die ze de hele kamer door duwt :). We hebben meerdere loopkarretjes voor haar gekocht, die ze volledig links laat liggen - volgens mij deels omdat die dingen er gelijk als een speer vandoor gaan als ze erop leunt en zo snel kan ze nog niet. Maar nu is ze er helemaal zelf achtergekomen dat onze stoelen ook goed glijden over de vloer, maar dan niet zo snel als haar karretjes. Het is zo'n lief gezicht, zo'n waggelende dreumes achter zo'n grote stoel aan, net alsof ze leert schaatsen, haha.

Goed, dat wilde ik als blije mama alleen maar even delen met jullie :).

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat schattig! Die kun je straks zo kleine schaatsjes onderbinden en op het ijs zetten :D

3. juf85

juf85 Niet meer actief

Hier liep meneer wel met de loopkar. Maar hij liep/loopt ook met de kinderstoel en onze eettafelstoelen (op wielen). Hij schuift/rolt ze de hele kamer door. (ook al kan hij los lopen, hij vindt het volgens mij gewoon leuk om de meubels te verplaatsen)

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Whahaha! Ik ken het waggelende beeld precies!!
    Hier loopt ze achter een rieten grote mand van de ikea! Wat ze zelf per toeval heeft ontdekt! ik schrok me een hoedje! En trots dat ze erachteraan waggelt met dat kontje!!:p:p

Xx

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hahah, hier ging dat ook zo! Vooral met de kinderstoel en onze krantenmand. Gaaf om te zien

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Foto!

Te leuk zeg!

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    Tja, zit je dan met je loopkarretjes he haha. Heerlijk om te zien hoe inventief die kleintjes al zijn.
    Mijn zoontje loopt achter zijn babygym aan. Vind ik erg knap van hem, aangezien dan ding behoorlijk snel over het laminaat glijdt.

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ja, foto of beter nog: een filmpje :D

Dochter heeft de loopauto van Nijntje, daarvan is de weerstand verstelbaar, maar evengoed ging ie hier in het begin te snel. Ik heb er zulke leuke filmpjes van, hoe dochter op haar teentjes achter dat ding aan werd gesleept, totaal ongecontroleerd, maar dan dat trotse gezicht erbij... Goud waard ;)

9. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk! :-D En ook vooral heel herkenbaar! Ook hier een prachtige loopkar waar niets mee gedaan wordt (gaat veel te snel, zelfs met deurstoppers er in) en nu dus aan de wandel met een klein stoeltje! Kleine slimmerds!

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mooi is dat he, hier gaat ze met de stokke de kamer door, ziet er ook zo grappig uit!

11. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ook heel goed loopt: de Little People-garage. Mirte schuift die de hele kamer door. Haar stoeltje en mijn keukenkrukje zijn ook favoriet.
    Vanavond voor het eerst met een handje los met papa mee gelopen. Ben benieuwd wanneer ze zonder haar zelf gekozen hulpmiddelen rond gaat

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dat dacht ik ook gelijk

13. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is de prullenbak favoriet om mee te lopen:D

14. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Alles waar je je makkelijk - en moelijk - aan vast kunt, inclusief tafeltjes, hocker (gewoon een kwestie pootjes schrap zetten en doorduwen). Alleen wel oppassen als je ergens bent waar de vloer wat minder meegaand is. Een stoel vooruitduwen op een vloerbedekking is toch echt andere koek.:D

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier deed Julia dat ook (soms duwt ze nog steeds de stoel de kamer door haha)
    De stoel, kinderstoel, maar ook speelgoed wat groot genoeg was werd gebruikt. Erg grappig!

Deel Deze Pagina